Avtomobilizem

Shuttle prevozi na najvišjem nivoju – novi Mercedes V

Novi EQV in novi Mercedes razred V prihajata na trg s še več stila in z novo tehnološko podporo, poznano iz prestižnih modelov s trikrako zvezdo na nosu. Nov dizajn, dodatna oprema za udobje s plusom v inteligentnem, digitalnem povezovanju in naprednih sistemih za pomoč pri vožnji tvorijo jedro njegove privlačnosti.

V-razred je posodobljen in pripravljen, da vlada na trgu še vsaj dve leti, saj je Mercedesov cilj v celoti izvesti strateško spremembo z uvedbo prihajajoče modularne in razširljive Van Electric Architecture – na kratko VAN.EA – od leta 2026. Nova zasebna dostavna vozila srednjega razreda EQV in razreda V so pomemben mejnik na tej poti. Oba sta bila dodatno izboljšana z novo zasnovo zunanjosti in notranjosti. Povečalo se je tudi udobje in varnost, zlasti zaradi bolj inteligentnega, digitalnega povezovanja v omrežja. Novi razred V je tudi osnova za Marco Polo Camper razreda V, ki je v tovarniški ponudbi.

Prostornost in udobje

Mercedes‑Benz EQV in V‑razred sta izjemno priljubljena v Evropi in na azijskem trgu. Spekter strank sega od družin in ljubiteljev prostega časa do VIP oseb in poslovnežev. Modeli so bili vedno posebej impresivni zaradi zavidljive prostornosti v kombinaciji z visoko stopnjo udobja ter kakovostnega in edinstvenega dizajna. Ponujajo tudi številne možnosti prilagajanja z več privlačnimi paketi opreme. Na voljo je kot osnovni model, sledijo pa mu STYLE in AVANTGARDE ter kot najvišja različica EXCLUSIVE. Na voljo so tudi opcijski paketi oblikovanja, kot sta paket AMG Line in Night.

Notranjost prinaša modernejši videz, usmerjenim v digitalizacijo. Kokpit zaznamujejo predvsem preoblikovana armaturna plošča z dvema 31,24 centimetra (12,3-palčnima) širokima zaslonoma, nove elegantne zračne reže in volanski obroč nove generacije. Sodoben visokotehnološki dizajn dviguje stil in zaznano vrednost enoprostornih vozil na novo raven.

Sredinska konzola, ki je prav tako prenovljena, podpira opcijsko brezžično polnjenje pametnih telefonov. Druge nove priročne funkcije pa vključujejo zagon brez ključa, ogrevan volan in ambientalno osvetlitev tudi v zadnjem delu kabine med vožnjo. S 64 barvami ambientalna osvetlitev nudi še bolj individualno in domače vzdušje. Za bolj praktičen dostop v zadnji del vozila imata V in EQV zdaj serijsko drsna vrata tudi na levi strani vozila.

 

Izboljšani varnostni sistemi

Varnostni in asistenčni sistemi z izboljšanimi in dodatnimi funkcijami še povečujejo splošno privlačnost. Na primer, Active Brake Assist zdaj vključuje funkcijo prečnega prometa. Voznika lahko opozori na pravokotna križišča ali nasproti vozeča vozila in nevarna prehitevanja ter posreduje pri zaviranju v sili in pomaga pri zavijanju. Standardna oprema je obsežna: ATTENTION ASSIST, na voljo pa so tudi aktivna asistenca za razdaljo DISTRONIC, aktivna pomoč pri zaviranju s funkcijo prečnega prometa, asistenca za mrtvi kot, aktivna asistenca za ohranjanje voznega pasu, inteligentni sistem za hitrost in paket pomoči pri parkiranju.

Prvič so na voljo prilagodljivi žarometi MULTIBEAM LED s sistemom Highbeam Assist PLUS. S 84 LED diodami, ki jih je mogoče individualno krmiliti, omogočajo izjemno hitro in natančno prilagajanje žarometov trenutni prometni situaciji. Sistem za pomoč pri dolgih lučeh stalno osvetljuje cesto, ne da bi slepil druge udeležence v prometu.

Elektrika in dizel

Kupci popolnoma električnega modela EQV lahko izbirajo med dvema velikostma baterij (90 in 60 kWh), s konično močjo 150 kW (204 KM) in stalno močjo 70 kW (95 KM). Električni doseg WLTP modela EQV je do 400 kilometrov, tudi po zaslugi učinkovite rekuperacije in optimiziranega upravljanja toplote. Popolnoma električni MPV podpira tako polnjenje z izmeničnim tokom (AC) doma ali na javnih polnilnih postajah do 11 kW kot tudi polnjenje z enosmernim tokom (DC) na hitrih polnilnicah do 110 kW kot standard. Na hitri polnilnici je čas polnjenja približno 40 minut od 10-80%.

Za razred V je na voljo preizkušen in učinkovit dizelski motor OM654 v treh stopnjah zmogljivosti: 120 kW (163 KM), 140 kW (190 KM), 174 kW (237 KM). Poleg tega je na voljo nov bencinski motor, M254, kot blagi hibrid s 170 KW (231 KM). Vse to pozorno spremlja samodejni menjalnik 9G-TRONIC ter izbira različnih podvozja in voznih programov. Vsi dizli kombinirajo štirikolesni pogon 4Matic, med tem ko je pri izvedbi z bencinskim motorjem pogon speljan na zadnja kolesa.

Cenovna paleta V razreda se prične pri 58.900 evrih, za kratko izvedbo, kjer je vozilo dolgo 4895 mm, ob tem pa sta na voljo še dolga izvedba z dolžino 5140 mm in ekstra dolga izvedba, ki v dolžino meti 5370 mm.