Avtomobilizem

Quadrifoglio Super Sport: posebna omejena serija, poklon prvi zmagi na dirki Mille Miglia

Alfa Romeo predstavlja posebno omejeno serijo modelov Giulia in Stelvio Quadrifoglio Super Sport; novo poglavje v nepozabni zgodovini simbola plemenitega italijanskega športnega sloga, ki od svojega nastanka leta 1923 predstavlja nenehno iskanje tehnične odličnosti na tekmovalnih in v serijskih avtomobilih.

Giulia in Stelvio Quadrifoglio Super Sport sta izdelana v omejenih serijah, in sicer 275 primerkov modela Giulia in 175 primerkov modela Stelvio. Skupaj 450 avtomobilov, ambasadorjev ikonične športnosti, tehnične brezhibnosti in tehnologije, ki je ta dva avtomobila vedno uvrščala v sam vrh razredov v smislu vodljivosti in razmerja med močjo in maso; za edinstveno, neposredno in zanimivo vozno izkušnjo, kot jo ponuja le prava Alfa Romeo.

Poklon modelu 6C 1500 Super Sport

Po dobri uvrstitvi modela RL na prvi izvedbi “najlepše dirke na svetu” je 6C 1500 Super Sport (Mille Miglia Speciale), ki sta ga vozila Giuseppe Campari in Giulio Ramponi, leta 1928 dominiral na dirki Mille Miglia, ki je potekala med 31. marcem in 1. aprilom. Po maratonski vožnji, dolgi 1.621 km, je ciljno črto doseglo le 40 od 82 sodelujočih vozil, pred njimi pa je dirko v 19 urah, 14 minutah in 5 sekundah s povprečno hitrostjo 84,128 km/h končal racionalizirani spider Zagato. Za Alfo Romeo je bila to prva v nizu 11 zmag na dirki Mille Miglia, rekord, ki bo ostal neprekosljiv. To je bila tudi prva velika zmaga za novi model 6C 1500, predhodnika nove generacije avtomobilov Alfa Romeo, ki jih je zasnoval Vittorio Jano.

 Značilnosti omejene serije Quadrifoglio “Super Sport”

Giulia in Stelvio Quadrifoglio Super Sport sta rezultat stoletnega prizadevanja za tehnično odličnost tekmovalnih in serijskih avtomobilov. 2,9-litrski motor V6 zagotavlja 382 kW (520 KM) in je kombiniran z mehanskim diferencialom z omejenim zdrsom. Ta pomembna tehnična rešitev, ki izhaja iz posebnih nastavitev, pridobljenih na podlagi oblikovalskih izkušenj Giulie GTA, prispeva k boljši vodljivosti in oprijemu vozila, saj optimizira prenos navora ter poveča stabilnost, okretnost in hitrost v ovinkih.

Izjemne zmogljivosti v izrazito športni zunanjosti z novim logotipom Quadrifoglio s črnim ozadjem in uporabo ogljikovih vlaken, ki so vidna na tudi strehi (samo pri modelu Giulia), v črki “V” na maski vozila in na ohišju vzvratnih ogledal. Brušena športna platišča s petimi luknjami, 19-palčna za Giulio in 21-palčna za Stelvio, z novimi, izjemno športnimi črnimi zavornimi koluti. Na voljo v barvah: Rosso Etna, Nero Vulcano in Bianco Alfa (samo Giulia). Videz poudarjajo žarometi zasnove “3+3” z novimi prilagodljivimi matričnimi Full-LED lučmi s funkcijo proti bleščanju in prilagodljivim dolgim svetlobnim snopom za optimalno osvetlitev v vseh razmerah. Vse to zagotavlja prihranek energije, večjo varnost in manjšo obremenitev oči.

Enake športne značilnosti najdemo tudi v notranjosti, kjer se na armaturni plošči, sredinskem tunelu in vratnih oblogah prvič pojavi 3D obdelava rdečih ogljikovih vlaken. Naslona za glavo na sprednjih sedežih poudarja  logotip “Super Sport” v rdeči barvi in številka avtomobila v črni barvi, kar označuje ekskluzivnost omejene serije. Volan je oblazinjen v usnje in alkantaro s črnimi šivi in poudarki iz ogljikovih vlaken.

Tako Giulia kot Stelvio Quadrifoglio Super Sport sta opremljena z gladkim in intuitivnim vmesnikom HMI (Human-Machine Interface), s katerim so vse funkcije avtomobila na dosegu roke. Informacijsko-zabavni sistem zagotavlja tudi vsebino, funkcionalnost in platformo “Alfa Connect Services”, ki jo sestavlja širok nabor praktičnih storitev za varnost in udobje.


6C 1500 Super Sport

Dan po zmagi na svetovnem prvenstvu z modelom Tipo P2, se je Vittorio Jano odzval na potrebo po novem cestnem avtomobilu s srednjo prostornino in odličnimi zmogljivostmi z modelom 6C 1500, katerega šasija je bila predstavljena na pariškem avtomobilskem salonu leta 1925 z oznako NR (“Nicola Romeo”). Vendar je moral novi avtomobil – opremljen z vrstnim 6-valjnim motorjem s prostornino 1.487 cm3 in z močjo 32 kW (44 KM) – na proizvodnjo počakati do leta 1927.

Model je bil uspešen na trgu in na dirkah; različice z nenehnimi spremembami in s povečano močjo so se pojavljale hitro in množično, vključno z vrhunsko različico Super Sport s polnilnikom in “fiksno glavo”, ki je zmogla 62 kW (84 KM) in dosegla najvišjo hitrost 155 km/h.

Leta 1928 je Alfa Romeo v drugi vožnji dirke Mille Miglia predstavila šest avtomobilov. Vozniki so bili Bruno Presenti, Attilio Marinoni, Giovan Battista Guidotti in predvsem Giuseppe Campari, ki si je z Giuliem Ramponijem delil mesto v dvosedu 6C 1500 z začetnicami MMS (“Mille Miglia Speciale”), ki ga je Jano izboljšal z delom na uravnoteženju mase. V prvem delu dirke je za seboj pustil tri ostre tekmece; Bugattije, ki so jih vozili Gastone Brilli-Peri, Pietro Bordino in Tazio Nuvolari. Na kontrolni točki v Rimu je dvojec Campari/Ramponi prevzel vodstvo, ki sta ga ohranila do cilja v Brescii in dirko končala na prvem mestu v skupnem seštevku s povprečno hitrostjo 84,128 km/h. Med letoma 1927 in 1929 so različne verzije modela 6C 1500 poleg uspehov na dirkah prinesle tudi izjemne komercialne uspehe: prodanih je bilo kar 1.064 primerkov, kar je bila za tisti čas izjemna številka.