Page 13 - Revija-Tranzit-2018-07
P. 13
Na cesti z Volvo FH Reloaded
Premik v pravo smer Pet let po predstavitvi nove serije vozil
FH Volvo Trucks na trg prinaša poseben
model z zvenečim imenom Reloaded.
Čeprav je vozilo prvenstveno fokusirano
na kupce iz Srednje in Vzhodne Evro-
Pri Volvu so pripravili poseben paket za vlačilce FH 420 in 460, imenovan Reloaded, ki na dolge proge omogoča pe, pa je ta model posebej pripravljen
znižanje porabe tudi do 10 %, zaradi česar so ti tovornjaki odličen flotni nakup. V resnico navedb smo se lahko za dolgoprogaške transporte in ga je
prepričali tudi sami na poti med Prago in Liberecom. možno naročiti tudi na ostalih trgih. Za-
misel se je seveda porodila v želji po še
dodatnem znižanju porabe in povečani
konkurenčnosti na trgu, kjer kronično
primanjkuje voznikov, še posebej tistih,
ki znajo uporabljati številne napredne
sisteme in tehnologije. Po temeljitih in
dolgotrajnih analizah voženj različnih vo-
znikov, ki uporabljajo Dynafleet sistem,
so pri Volvu ugotovili, da vozniki v veliki
meri ne uporabljajo vsega, kar jim vozila
in njihovi sistemi nudijo v smislu znižanja
porabe. Tako so prišli do zaključka, da
je treba čim bolj zmanjšati vpliv voznika
na vožnjo in večino odločitev prepustiti
kar napredni elektroniki. Na ta način so
tudi vozniki bolj sproščeni, elektronika
pa skrbi za res najnižjo porabo. Robert
Grozdanovski, podpredsednik trga za
Srednjo in Vzhodno Evropo, pojasni: »Pri
Volvu ves čas razvijamo in dopolnjujemo
svoje izdelke in usluge, Volvo FH Reloa-
ded pa je zadnji v nizu izboljšav pri naših
inženirjih. Zahvaljujoč novim rešitvam bo
lahko poraba nižja tudi do 10%, ob tem
pa bosta povečana operativnost vozila in
udobje voznika.«
420 in 460
Zmagovalna kombinacija, ki naj bi prines-
la občutno znižanje porabe, je sestavlje-
na iz več naprednih tehnologij, ki skupaj
dosegajo zastavljeni cilj. Zaradi tega je FH
Reloaded na voljo le s 13-litrskim motor-
jem in močjo 420 oz. 460 KM z naloženo
novo programsko opremo, posebej raz-
vito za dolgolinijski transport. Moč se na
podlago prenaša s pomočjo pametnega
I-Shift samodejnega menjalnika, zanimivo
pa je tudi, da je končna osna redukcija
fiksna in sicer 2,31:1 oziroma 2,47:1. Tudi
izbor pnevmatik je zelo omejen, saj so
na voljo le pnevmatike Michelin X-Line
energijskega razreda A za vožnjo prete-
žno po avtocestah ter GoodYear Fuel-
Max razreda B, namenjene bolj za regio-
nalni transport. Če se še malo vrnemo na
menjalnik, omenimo še to, da so names-
to klasične ročice ob vozniškem sedežu
le tri stikala na armaturni plošči: R, N, A.
12 13
TRANZIT 07 2018.indd 12 7/13/18 12:05 PM TRANZIT 07 2018.indd 13 7/13/18 12:05 PM