Avtomobilizem

VW T-Cross prinaša svež stil in izboljšano notranjost

T-Cross je vizualno in tehnološko posodobljen, da bi ostal konkurenčen v zelo natrpanem B-SUV segmentu. Volkswagen je štiri leta po njegovem prihodu na trg najmanjšemu članu svoje družine športnih terencev vbrizgal sveže stilske poteze in prenovil notranjost. Spredaj je sedaj širša maska z ​​LED črto polne širine, ki nadomešča staro kromirano letvico in povezuje žaromete s tehnologijo IQ.Light LED Matrix. Preoblikovan odbijač ima bolj moderne trikotne stranske odprtine za dovod zraka. Črne obrobe blatnikov in pragov poudarjajo SUV slog. Še naprej so na voljo 16 in 17 palčna platišča iz lahke zlitine na voljo pa so tudi trije novi odtenki barv – Grape Yellow, Clear Blue Metallic in Kings Red Metallic. Zadaj je vrhunec LED grafika v obliki črke X na zadnjih lučeh in ponovno LED trak, ki povezuje luči. Spodnji del zadnjega odbijača je bil prav tako spremenjen s široko umetno narejeno vstopno odprtino in brez vidnih izpušnih cevi.

Bistveno izboljšana kakovost notranjosti

V notranjosti so spremembe bolj očitne, saj je na novo oblikovana celotna armaturna plošča. Trdo, praskajočo in poceni plastiko so zamenjali mehkejši in po mnenju VW “bistveno kakovostnejši” materiali. Tehnološki vidik je bil ustrezno nadgrajen z novim digitalnim kokpitom. Natančneje, digitalna instrumentna plošča je zdaj standardna, čeprav se njena velikost giblje med 8 in 10 palci, odvisno od stopnje opreme. Zaslon na dotik informacijsko-razvedrilnega sistema je nameščen višje in meri 8 ali 9,2 palca, hkrati pa ima posodobljeno programsko opremo. Spremenjeni so tudi upravljalniki klimatske naprave. Nenazadnje je mali športni terenec zdaj opcijsko na voljo s sistemom Travel Assist ADAS.

VW je ponosen na uporabne lastnosti T-Crossa, vključno s pomično zadnjo klopjo, prilagodljivim prtljažnim prostorom med 385–455 litri in obremenitvijo vlečnega droga, ki je bila povečana s 55 kg na 75 kg, tako da lahko na nosilcu prevažate več koles hkrati.

VW T-Cross je visokozmogljiv brat Pola, ki se vozi na isti arhitekturi MQB-A0. Ponudba pogonskih sklopov je prenesena iz modela pred prenovo, kar pomeni, da T-Cross nima nobenih elektrificiranih možnosti za razliko od večine svojih tekmecev. Trivaljni bencinski motor 1.0 TSI s turbinskim polnilnikom je na voljo s 95 KM ali 115 KM, medtem ko zmogljivejši štirivaljnik s turbo polnilnikom 1.5 TSI razvije 150 KM. Moč se na sprednja kolesa prenaša s 5-stopenjskim ročnim, 6-stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim samodejnim DSG menjalnikom, ki je standarden pri najmočnejših različicah.

Vozilo je že na voljo, cenovna paleta pa se prične pri 22 tisočakih.