Gospodarska vozila

MAN pospešuje razvoj avtonomnih tovornjakov med logističnimi centri

 

MAN mora logističnemu centru zagotoviti storitve iz prve roke. Ta tehnologija lahko zmanjša število nesreč zaradi utrujenosti, odpravi vse večje pomanjkanje voznikov ter izboljša učinkovitost in trajnost prometnih procesov. Za nadaljnji razvoj logističnih aplikacij v resničnem svetu se je MAN strinjal, da bo sodeloval s podjetjem Plus, ameriškim specialistom za avtomatizirane sisteme vožnje .

To sodelovanje je del globalnega partnerstva za razvoj avtonomne vožnje med matično družbo MAN TRATON in Plus, vključuje pa tudi druge blagovne znamke skupine TRATON. MAN že vrsto let spodbuja avtonomno vožnjo z različnimi raziskovalnimi in razvojnimi pobudami. V okviru skupnega raziskovalno-razvojnega projekta s podjetjem Hamburger Hafen und Logistik AG je podjetje med letoma 2018 in 2020 razvilo in preizkusilo samovozeči tovornjak za ravnanje s kontejnerji v pristanišču Hamburg.

Med letoma 2019 in 2023 je bil cilj projekta Anita, ki je vključeval partnerje Deutsche Bahn, Fresenius University of Applied Sciences in Götting KG, digitalno integracijo avtonomnega tovornjaka v logističnih procesih ravnanja s kontejnerji od ceste do železnice.

Od 2022 MAN sodeluje pri projektu ATLAS-L4, skupaj z dvanajstimi partnerji iz industrije, znanosti, tehničnega testiranja in cestnega prometa, da bi razvili avtonomni tovornjak za uporabo pri avtocestnem prevozu med logističnimi centri. Projekt se osredotoča zlasti na zakonodajo o avtonomnih vožnjah, sprejetih v Nemčiji leta 2021, ki omogoča avtonomno vožnjo na določenih poteh in pod tehničnim nadzorom. Proti zaključku projekta je predvidena izvedba praktičnih vozniških preizkusov prototipa na avtocestah z varnostnim voznikom.

Od leta 2025 naprej bodo nadaljnji projekti, namenjeni specifičnim prometnim aplikacijam, ki so tako potrebne stránke, spodbudili razvoj v smeri serijske uvedbe.