Predstavljamo: Peugeot 5008

Včasih enoprostorec, danes SUV, to je novi 5008, ki je povsem opustil osnovno obliko, ki je nastala leta 2009, tako da je od predhodnika ostalo le ime, nov avtomobil pa je sedaj povsem drugačen.

No ostala je tudi možnost prevoza do sedem oseb, tako da je na ta način novi 5008 tudi nekakšen enoprostorec, to pa je tudi vse, saj je zaradi povišane karoserije, ki je od tal oddaljena dobrih 23 centimetrov, in dodatnih ojačitev in zaščit na karoseriji, predvsem na sprednjem in zadnjem delu ter dodatnih obrob blatnikov in pragov, avtomobil sedaj bolj podoben terencem.

5008 je postavljen na EMP2 platformo, enako kot model 3008, a je platforma podaljšana, tako da je tudi medosna razdalja zrasla za 16,5 centimetra, kar prinaša veliko več prostora predvsem potnikom v drugi vrsti in več prostora za prtljago, ob tem pa tudi lažji pristop do sedežev v tretji vrsti, ki se po želji lahko odstranita iz vozila, vsak je težak le 11 kilogramov, če lastnik potrebuje več prostora za prtljago. Ko je v vozilu sedem sedežev, je lahko prtljažnega prostora za 640 litrov, če jih odstranimo zaraste prostor na dobrih 1000 litrov, če preklopimo še sovozniški naslon, lahko v vozilu prevažamo do 3,2 metra dolge predmete.Vsi sedeži v drugi in tretji vrsti so posamični in jih je možno vzdolžno premikati.

Preostanek notranjosti je skoraj enak kot pri 3008. Pregledni Peugeotov I-Cockpit z 12,3 palčnim digitalnim zaslonom prednjači tudi v 5008, privlačni niz dvovrstnih stikal na osrednji konzoli, neobičajna ročica menjalnika in ročne zavore, majhen volan … delajo 5008 drugačnega od drugih. Tu je tudi velika steklena streha, ambientalna osvetlitev, osvežilec zraka, pa hlajeni in ogrevani sedeži z možnostjo masaže …

Za pogon skrbijo preverjeni prisilno polnjeni bencinski in dizelski motorji. Bencinca sta 1,2- in 1,6-litrska, dizla pa 1,6- in dvolitrska. Najmočnejši dizelski motor ima moč 150 kilovatov. Za prenos moči skrbi ročni šeststopenjski ročni oziroma samodejni menjalnik, s prihodnjim letom pa pride tudi osem stopenjski samodejni menjalnik. Peugeoti 5008 ima pogon le na sprednji kolesni par, zato z njim ne bomo opravljali zahtevnejših off road manevrov, kljub temu pa s pomočjo sistema grip control, ponuja nekaj več oprijemljivosti na neutrjenih poteh, za vožnjo po strmini pa je na voljo še sistem za nadzorovan spust.

5008 je glede na svojega predhodnika iz leta 2009, kljub temu da je večji, za 95 kilogramov lažji, ob tem je udoben in izredno spreten v mestu, ter tradicionalno francosko udoben na daljših potovanjih.

5008 je na voljo s petimi paketi opreme, cenovna paleta pa se prične pri 23 tisočakih in nadaljuje vse do 37 tisočakov in pol za najbolje opremljeno in zmogljivo različico.