Prihodnost VW dostavnikov

 

Volkswagen gospodarska vozila so izbranim novinarjem predstavili novi ID. Buzz in ID. Buzz Cargo v Krškem. S prvimi popolnoma električnimi dostavniki Volkswagen ponuja še eno rešitev za trajnostno mobilnost brez CO2. ID. Buzz ima najnovejši programsko opremo iz Volkswagnove družine ID in tako postavlja nove standarde v svojem segmentu z najnovejšimi sistemi in funkcijami za varnost, udobje in polnjenje.

Osnova model Type 2

Minilo je šest let, odkar je Volkswagen na avtomobilskem salonu v Detroitu predstavil koncept ID Buzz in s tem naznanil, da bi svet lahko uzrl sodobno različico verjetno najbolj zanimivega kombija v zgodovini, saj je ID Buzz iskal navdih v legendarnem modelu Type 2. Čeprav se zasnova v primerjavi s konceptom, predstavljenim leta 2017 ni radikalno spremenila, je VW na tem vozilu izboljšal kar nekaj stvari. Prva različica, predstavljena za evropski trg, ki je že naprodaj ima 77 kW baterijo, na katero dajejo garancijo 8 let ali 160.000 prevoženih kilometrov, da bo baterija še vedno imel 70 % kapaciteto. Motor ima moč 150 kW oz. 204 KM in je enako kot pri slavnem predhodniku, ki je uporabljala motor iz hrošča, nameščen zadaj. Domet zanaša dobrih 400 km, s tem da je VW omejil hitrost na 145 km/h. K nizki porabi bo zagotovo pripomogla tudi rekordno nizek zrači upor, kjer koeficient znaša Cd 0,28 in Cd 0,29 v različici Cargo.

Do 170 kW

ID Buzz podpira hitrosti polnjenja do 170 kW, baterija pa naj bi se v pol ure napolnila od 5 do 80 odstotkov. Ko že govorimo o bateriji in polnjenju, je treba omeniti, da je podprt tudi dvosmerni tok, tako da lahko baterijo Buzza uporabljate kot vir energije za druge naprave ali morda celo gospodinjstva. 4,71 metra dolgi kombija z minimalnimi karoserijskimi previsi temelji na VW električni platformi MEB. ID.Buzz ima v potniški različici in z manjšo medosno razdaljo pet sedežev v dveh ali šest sedežev v treh vrstah. Različica z daljšo medosno razdaljo je dolga 4,95 metra pa je na voljo s 5, 6 ali 7 sedeži v treh vrstah. Sedeži v drugi vrsti se lahko vzdolžno premikajo za kar 15 centimetrov, lahko se preklopijo ali povsem odstranijo iz vozila. V primerjavi z osebnim ID.Buzz-om, ima izvedba Cargo pločevinaste stranice namesto zadnjih stekel in dva ali tri sedeže v eni vrsti. Za njihovimi hrbti je trdna pregrada proti tovornemu prostoru, ki je lahko za doplačilo opremljena z oknom ali odprtino za nalaganje do 45 cm daljših predmetov. Prostornina tovornega prostora, v kateri je prostora za dve evropaleti, je 3.900 litrov, največja dovoljena obremenitev pa 650 kilogramov. ID.Buzz lahko za sabo vleče tudi do 1000 kg težko prikolico s tovorom.

Otrok cvetja

Čeprav se zgleduje po modelu iz preteklosti, je Volkswagnu ID. Buzz poln najsodobnejših rešitev. Merilniki so prevzeti iz modela ID.3, tako da je na voljo povsem digitaliziran kokpit z instrumenti na zaslonu s 5,3-palčno diagonalo, multimedijo pa predstavlja 10- ali 12-palčni monitor, občutljiv na dotik. Tu so tudi matrični LED žarometi, ki hkrati varčujejo z elektriko in zagotavljajo aktivno inteligentno osvetlitev cestišča.

Kultni Volkswagnov enoprostorec, popularni Bulli, je končno dobil naslednika. Ta preverjeni »hipijevski« avtomobil je dobil naslednika, ki nadaljuje politiko »otrok cvetja«, saj gre za ekološki avtomobil s popolnoma električnim pogonom.

ID.Buzz cargo je na voljo od 59 tisočakov naprej, ID.Buzz Pro pa od 64. Več o vozilu takoj ko ga dobimo na daljši test.