Novi i20 združuje čustva in dizajn

Novi i20 je Hyundaijev prvi evropski model, ki ga zaznamuje znamkin novi oblikovalski jezik “Čutna športnost”. Ponuja najcelovitejši spekter funkcij povezljivosti v B segmentu in najnaprednejši varnostni paket v razredu. Nova generacija je prvič na voljo tudi z blagim hibridnim sistemom z 48-voltno baterijo, ki poskrbi za še več učinkovitosti.

Dizajn

Trendovski slog novega i20 zaznamujeta dinamična prednji in zadnji odbijač, za prav poseben vtis pa poskrbi tudi nova maska hladilnika. Notranjost pričara izjemen občutek zračnosti, hkrati pa z umetelno izklesanimi površinami poskrbi za vrhunski slog. Eden ključnih oblikovnih poudarkov so šobe za zrak, ki se raztezajo po celotni širini armaturne plošče. Njegov športni slog zaznamuje 24 mm nižja in 30 mm širša karoserija, medtem ko prirastek v dolžino znaša 5 mm. Obenem je za 10 mm zrasla tudi medosna razdalja.

 

Prostornost in uporabnost

Dinamični proporci novega i20 v primerjavi s prejšnjo generacijo prinašajo širšo karoserijo in daljšo medosno razdaljo, ki omogočajo več prostora za potnike na zadnji klopi. Večji je tudi prtljažni prostor, ki je zrasel za 26 litrov in sedaj nudi skupno 352 litrov. Nekoliko spuščena bočna linija ter dodatna steklena površina za zadnjimi vrati vozniku omogočata več preglednosti.

Povezljivost

Novi i20 v svoj segment prinaša najvišjo raven napredne povezljivosti z vrsto visokotehnoloških uporabnih funkcij. Za še več elegance in praktično upravljanje sta 10,25-palčna zaslona merilnikov in infozabavnega sistema optično povezana tako, da skupaj tvorita prefinjeno celoto. Odlikuje ga možnost brezžične uporabe storitev Apple CarPlay in Android Auto (odvisno od vgrajenega avdio sistema), ki vozniku in potnikom omogoča izkoriščanje funkcionalnosti njihovih pametnih telefonov brez uporabe kablov.

 Varnost

Novi i20 je opremljen z naborom varnostnih sistemov, združenih pod oznako Hyundai SmartSense, ki vključuje tudi aktivni radarski sistem za prednastavitev hitrosti (tempomat) s podporo navigacijskega sistema (NSCC) in inteligentni sistem za prepoznavanje prometnih znakov (ISLA). Ponuja tudi številne asistenčne funkcije, ki jih v avtomobilu B segmenta ne bi pričakovali.

Zmogljivost

Novi i20 s svojo motorno paleto dokazuje, da se zna prilagoditi raznovrstnim potrebam voznikov, saj je dva izmed njegovih motorjev mogoče združiti s kar tremi menjalniki. Vrh motorne palete zavzema 1,0-litrski bencinski motor T-GDi, ki je na voljo s 73,5 kW (100 KM) ali 88,3 kW (120 KM). V kombinaciji z 48-voltnim blagim hibridnim sistemom je na voljo z inteligentnim ročnim menjalnikom (iMT) ali 7-stopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko (7DCT) – oba tako za 73,5 kW (100 KM) in 88,3 kW (120 KM). 1,0-litrski bencinski motor T-GDI brez hibridne tehnologije s 73,5 kW (100 KM) je na voljo s 7-stopenjski robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko (7DCT) ali 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Na voljo je tudi z vstopnim 1,2-litrskim bencinskim motorjem, ki razvije 61,8 kW (84 KM) in je združen s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom.

Cenovna paleta se prične pri 12.990 evrih.