Avtomobilizem

Pošteno pomlajen Citroen C5 Aircross

Tovarna v Renu ima v zgodovini Citroëna posebno mesto. Tovarna, ki je pred kratkim praznovala 60. obletnico, je z Amijem začela s proizvodnjo leta 1961. Tovarna je v tem času izdelala veliko modelov, med njimi tudi GS, BX, XM, C5 in C6. Proizvodnja prvega terenca C5 Aircross pa se je začela marca 2018. Sedaj pa je Citroen na trg ne le pomlajen, temveč močno predelani in posodobljen C5 Aircross.

C5 Aircross je vizualno širši

Prenovljen C5 Aircross je vizualno širši in prinaša nekaj novosti, zato se ukrivljene oblike umaknejo bolj strukturiranim linijam. Sprednji del je zdaj bolj pokončen, kar še dodatno poudarja njegov značaj. Pravilne linije in navpična kaskadna konstrukcija naredijo sprednji del C5 Aircross vizualno večji.

Vizualni podaljški so predvsem na račun detajlov, ki spominjajo na klavirske tipke (kromirane in črne), ki se postopoma zožijo in pridejo do dnevnih LED luči. Tako imenovani klavirske tipke v kombinaciji črne in kromirane na prvi pogled delujejo kot večkrat prekinjen svetlobni sklop.

C5 Aircross uporablja kakovostnejše materiale

S prenovljenim C5 Aircross so pričeli uporabljati tudi kakovostnejše materiale. Prenovljena notranjost prinaša novo podobo in sodobnejšo tehnologijo. Na sredinskem grebenu je nov 10-palčni zaslon, pa tudi nova instrumentna plošča. Osrednji zaslon je večji kot pri prejšnjih modelih in ponuja boljšo ergonomijo. Informacije na zaslonu pa so povišane, tako da vam ni treba odvrniti pogleda s ceste.

12,3-palčna digitalna instrumentna plošča je zdaj nameščena pred voznikom. Možnost personalizacije pušča vozniku izbiro med navigacijsko karto, informacijami o aktivnih sistemih za pomoč pri vožnji, informacijami o delovanju hibridnega motorja…

Udobje podpira tudi vzmetenje s progresivnimi hidravličnimi omejevalniki. Ta posebnost Citroëna prispeva k boljši ublažitvi neravnin na cestišču. Poleg tega je to edini SUV v segmentu, ki ponuja 3 ločene pomične zadnje sedeže, ki jih je mogoče vzdolžno premikati in zložiti, kar omogoča veliko modularnost, značilno za enoprostorec. Prostornina prtljažnika je največja v kategoriji: od 580 do 720 litrov pri različici z motorjem z notranjim zgorevanjem in od 460 do 600 litrov pri priključni hibridni različici.

Za pogon skrbita 130 konjski bencinski in prav toliko močan dizelski motor, ki sta kombinirana z ročnim 6 stopenjskim ali 8 stopenjskim samodejnim menjalnikom.

V ponudbi je priključno hibridni motor, ki izboljša dobro počutje v vozilu zavoljo prednosti, ki jih nudi vožnja z električnim pogonom na vsakodnevnih poteh, ki niso daljše od 55 kilometrov, in na dolgih poteh hkrati ponuja neomejeni doseg z bencinskim motorjem.

Cenovna paleta se prične pri 31.600 evrih.