AvtomobilizemTehnika

Dijak pokazali veliko znanja in spretnosti na tekmovanju Mladi mehanik Slovenije 2024


Ljubljana, 28.3.2024. Dijaki iz 12 slovenskih avtomehanični šol so se danes spopadli za naslov Mladi mehanik Slovenije 2024. Naslov je osvojil Tobija Fabčič, dijak Šolskega centra iz Postojne.

Uredništvo Revije Tranzit je s pomočjo partnerjev (Volvo, Unior, Bartog, Continetal, Zavarovalnica Triglav, Produkt in AvtotehnaVis) izvedlo tekmovanje Mladi mehanik Slovenije 2024. Tekmovanje se je letos odvilo že četrtič, udeležilo pa se ga je 12 šol iz celotne Slovenije: Celje, Domžale, Koper, Ljubljana, Maribor, Nova Gorica, Novo mesto, Postojna, Ptuj, Škofja Loka, Trbovlje in Velenje.

Tekmovanje je zajemalo teoretični in praktični del. Dijaki so reševali vprašanja s posameznih področij avtoservisne dejavnosti in se pomerili še pri menjavi pnevmatike, menjavi vložka sušilca zraka na Volvovem tovornjaku ter pripravi in odklopu električnega vozila pred servisom na vozilu Peugeot 2008.

Med štiriindvajsetimi sodelujočimi dijaki je največjo raven znanja in spretnosti v tekmi s časom in nalogami pokazal Tobija Fabčič, dijak Šolskega centra iz Postojne, ki mu je tako pripadel laskavi naslov Mladi mehanik Slovenije 2024. Na drugo in tretje mesto sta se z minimalno razliko v končnem seštevku uvrstila Nejc Furman s Tehničnega šolskega centra v Mariboru in Matic Doberšek, ki je zastopal Šolski center Celje.

Posebno nagrado podjetja Volvo za najhitreje opravljeno nalogo na njihovem tovornjaku je prejel Mark Šilc, ki obiskuje Strokovno izobraževalni center v Ljubljani, za najhitreje zamenjano pnevmatiko, brez napak, pa je nagrado Zavarovalnice Triglav prejel Jonatan Kogelnik, ki obiskuje Šolo za strojništvo Velenje.

Organizatorji so za sodelujoče dijake, mentorje in druge obiskovalce pripravili tudi spremljajoči program s predstavitvami tovornjaka, virtualne delavnice, električne tehnologije pri vozilih, orodja in opreme, zavarovalnih dejavnosti ter gumarskih novosti.

Tekmovanje je namenjeno dijakom drugih in tretjih letnikov srednješolskega izobraževalnega programa avtoserviser, z njim pa želi organizator spodbuditi interes za izobraževanje in opravljanje poklicev v avtoservisni dejavnosti, krepiti zanimanje za tehnično kulturo in seveda skladno s tekmovalnim duhom tudi izpostaviti dijake, ki izkažejo največjo raven pridobljenega znanja v izobraževalnem procesu na srednješolski stopnji.