Page 22 - Revija Tranzit 2021 st25
P. 22

Predstavljamo GenH2




                                                    Baterijska in vodikova







                      strategija za elektrifikacijo vozil























































        Proizvajalec tovornjakov Daimler Trucks je predstavil tehnološko strategijo za elektrifikacijo
        svojih vozil, od mestne distribucije do mednarodnega prevoza na dolge razdalje, s čimer je
        potrdil svojo zavezanost ciljem Pariške konvencije o varstvu podnebja.


           Za distributivne namene po Evro-  šan vstopil v serijsko proizvodnjo že v   pogonskih sklopov, kritike o ne dovolj
        pi že kroži dvajset električno gnanih   letu 2021.                      velikem dosegu pa pri Daimlerju opra-
        Actrosov, ki pri vsakodnevni upora-    Nadgradnjo na eActrosu pa pred-  vičujejo z dejstvom, da si mora voznik
        bi nabirajo kilometre ter izkušnje. Vsa   stavlja eActros Long Haul. Kot že ime   po 4,5 urah vožnje vzeti 45-minutni
        znanja bodo kasneje uporabljena pri   pove, je to vozilo opremljeno z bate-  odmor.  Pri  najmodernejši  tehnologi-
        serijski proizvodnji, tako da bodo no-  rijami in elektromotorji ter namenje-  ji pa je to čas, ko se lahko baterije po-
        vi lastniki deležni vseh izboljšav, ki jih   no daljšim medkrajevnim prevozom,   novno napolnijo.
        bodo predlagale stranke, ki testirajo   kar naj bi mu omogočal sklop baterij,
        tovornjake. Mercedes eActros, ki ima   ki dovoljuje avtonomijo tudi do 500 ki-  GenH2
        že zdaj po navedbah odgovornih do-  lometrov. Običajne težave z dosegom    Pri Daimlerju menijo, da bodo go-
        met večji od 200 km, naj bi še izbolj-  rešujejo z visoko učinkovitostjo vseh   spodarska vozila v prihodnosti gna-



        22
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27