Page 22 - Revija Tranzit 2021 st25
P. 22
Predstavljamo GenH2
Baterijska in vodikova
strategija za elektrifikacijo vozil
Proizvajalec tovornjakov Daimler Trucks je predstavil tehnološko strategijo za elektrifikacijo
svojih vozil, od mestne distribucije do mednarodnega prevoza na dolge razdalje, s čimer je
potrdil svojo zavezanost ciljem Pariške konvencije o varstvu podnebja.
Za distributivne namene po Evro- šan vstopil v serijsko proizvodnjo že v pogonskih sklopov, kritike o ne dovolj
pi že kroži dvajset električno gnanih letu 2021. velikem dosegu pa pri Daimlerju opra-
Actrosov, ki pri vsakodnevni upora- Nadgradnjo na eActrosu pa pred- vičujejo z dejstvom, da si mora voznik
bi nabirajo kilometre ter izkušnje. Vsa stavlja eActros Long Haul. Kot že ime po 4,5 urah vožnje vzeti 45-minutni
znanja bodo kasneje uporabljena pri pove, je to vozilo opremljeno z bate- odmor. Pri najmodernejši tehnologi-
serijski proizvodnji, tako da bodo no- rijami in elektromotorji ter namenje- ji pa je to čas, ko se lahko baterije po-
vi lastniki deležni vseh izboljšav, ki jih no daljšim medkrajevnim prevozom, novno napolnijo.
bodo predlagale stranke, ki testirajo kar naj bi mu omogočal sklop baterij,
tovornjake. Mercedes eActros, ki ima ki dovoljuje avtonomijo tudi do 500 ki- GenH2
že zdaj po navedbah odgovornih do- lometrov. Običajne težave z dosegom Pri Daimlerju menijo, da bodo go-
met večji od 200 km, naj bi še izbolj- rešujejo z visoko učinkovitostjo vseh spodarska vozila v prihodnosti gna-
22