Page 13 - Revija Tranzit 2018 08
P. 13

ravi motor in menjalnik za optimalno
        delovanje na zadani poti. Nekoliko pa
        je predelana tudi redukcija zadnje osi,
        kar v skupnem seštevku prinese 3 %
        privarčevanega goriva na avtocestah
        in 5 % na regionalnih cestah.
        Pri Actrosu je sedaj izboljšan tudi
        Sideguard Assist, ki spremlja dogaja-
        nja ob boku vozila in ne dovoli za-
        vijanja desno, če se ob boku nahaja
        kakšen objekt, kot recimo avto, kole-
        sar ali pešec. V novi armaturni plošči
        lahko zasledimo tudi prometne zna-
        ke, ki jih sistem prebira ob robu ces-
        tišča. Ta funkcija je odlična, kadar ne
        vemo, kolikšna je omejitev hitrosti na
        odseku, kjer se vozimo.
        Mercedes je ob Actrosu posodobil
        tudi model Arocs, ki je prejel vse na-
        predne sisteme kot Actros. Novost pa
        je tudi Actros NGT oziroma plinska iz-
        vedba, ki pa bo v ponudbi samo za
        šasije z nadgradnjo z dvema ali tre-
        mi osmi, namenjenimi za distribucijo.
        Za pogon je zadolžen 6-valjni motor
        z močjo 222 kW, na šasiji pa najde-              Razlika med novim in starim je predvsem v odstranitvi
        mo 4 posode za gorivo s prostornino              ogledal in dodatku LED dnevnih luči v svetlobni sklop.
        145 litrov.



           Digitalna armatura


           Med novostmi je tudi nov delovni okoliš za voznika.   ravljamo sekundarne sisteme, kot so klima, radio, te-
           Še vedno je tu klasičen sedež in multifunkcijski vo-  lefonija, povezljivost, navigacija …
           lan, a za volanom ni več klasičnih merilnikov. Tam se   Povezovanje je sedaj realnost tudi v novem Actrosu,
           sedaj nahaja 10- ali 12-palčni zaslon, ki je del Mul-  saj se pametni telefoni lahko povežejo prek Apple
           timedia cockpita. Prek zaslona, ki nudi različne po-  CarPlayTM ali Android Auto. Pri povezovanju je
           glede na prikaz merilnikov in dodatnih informacij, še   možno v sistem prostoročne uporabe telefona Blue-
           vedno spremljamo hitrost in število vrtljajev motor-  tooth povezati kar dva telefona: službenega in pri-
           ja ter mnoštvo dodatnih informacij, bolj ali manj po-  vatnega.
           vezanih z vožnjo in delovanjem vozila. Desno na sre-  Actros je v oblaku povezan v različne servisne stori-
           dinski konzoli, ki je očiščena vseh nepotrebnih stikal,   tve, kar mu omogoča optimalno izkoriščenost, pra-
           pa najdemo še en 12-palčni ekran, prek katerega up-  vočasno servisiranje, kontrolo vožnje in lokacije …

























                                                                                                                13
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18