Športna Alpina ponovno v Sloveniji

Renault je ponovno oživel znamko Alpine. Ta športna znamka je bila v 60. in 70. letih prejšnjega stoletja po vsej Evropi znana po svojih zelo privlačnih športnih avtomobilih. Zgodovina se prične leta 1961 z modelom “Alpina A110”, ki ga je zasnoval Italijan Giovanni Michelotti. Mnogo desetletij pozneje se je Renault odločil, da bo nekoč slavno znamko obudil in na trg pripeljal simpatičen avtomobil z enakim imenom A110.

Ideja je bila konstruirati pravi športni avtomobil, ki bi moral konkurirati modelom, kot je Porsche Cayman, in to ne le po svojih zmogljivostih in po voznih lastnostih, ampak tudi po precej nižji ceni, saj je vozilo pri nas na voljo od 61 tisočakov naprej.

A110 je voljo v treh različicah  različno postavljenih različicah: A110, A110 GT in A110S. Vse jih poganja enak 1,8-litrski turbomotor, združen z robotskim sedem stopenjskim menjalnikom z dvojno mokro sklopko Getrag.

Alpine A110 ohranja športno konfiguracijo in ponuja 252 konjskih moči z največjim navorom 320 Nm. Zaznamuje ga bolj udobna nastavitev vzmetenja, torej tista, ki omogoča boljše filtriranje cestnih neravnin, na voljo pa so tudi zavore, ki jih je razvil sloviti Brembo. Ne glede na različico pa so v vseh izvedba nameščeni športni sedeži Sabelt. Avtomobil doseže 100 km/h v samo 4,5 sekunde in najvišjo hitrost 250 km/h.

V sredini ponudbe je izvedba A110 GT Coupé. Združuje zmogljiv motor s 300 KM in večje zavore, s standardnim vzmetenjem za več udobja. Sedeži ponujajo podaljšan sedežni del in kakovostnejše materiale. Pnevmatike so nataknjene na 18-palčna platišča. Stotico lovi za 4,2 sekunde, hitrost pa je še vedno omejena na 250 km/h.Na vrhu ponudbe je ekstremna izvedenka Alpine A110 S. Moč motorja znaša 300 KM in 340 Nm.

Ta kupe ima trše vzmetenje, je izrazito športno naravnan: 18-palčna platišča, širše pnevmatike in večje zavore. Spredaj so koluti veliki 320 milimetrov, zadaj pa 296 mm. V kabini prevladujejo obloge iz mikrovlaken in oranžni šivi, v oči pa padejo tudi športni sedeži in oranžni varnostni pasovi. Pospešek do 100 km/h traja 4,2 sekunde, največja hitrost pa je dvignjena na 260 km/h. Če se odločite za to izvedenko se splača doplačati za poseben aerodinamičen kit, ki še izboljša pretok zraka okoli vozila, kar ustvari dodaten pritisk na podlago, kot bi sprednji del dodatno obremenili za 60 kilogramov, zadnji pa za 80. V tem primeru pa so Inženirji še nekoliko »odprli« avtomobil in mu končno hitrost dvignili na 275 km/h. Za servis in prodajo Alpin v Sloveniji skrbi podjetje ASP Lesce, ki ima dolgoletno tradicijo s prodajo tudi najbolj zmogljivih Renaultov z oznako RS.