Tehnika

Michelin prvi predstavlja dve pnevmatiki, ki vsebujeta 45 oz. 58 % trajnostnih materialov

 

Prvič na svetu Michelin predstavlja dve pnevmatiki, eno za uporabo na avtomobilih in drugo za avtobuse, ki vsebujejo 45 oz. 58 % trajnostnih materialov. Te pnevmatike so odobrene za cestno uporabo in imajo popolnoma enake ravni zmogljivosti kot aktualne pnevmatike.

Michelin je naredil nov korak k predprodukciji in trženju znotraj kratkoročnih novih ponudb, ki bodo vključevale visoko raven trajnostnih materialov. Skupina je tako pripravljena izpolniti svoje zaveze glede globalne proizvodnje, ki pravi, da bodo do leta 2030 vsaj 40 % pnevmatik narejenih iz obnovljivih ali recikliranih materialov, do leta 2050 pa kar 100 %. Michelin ta napredek dolguje večji uporabi naravnega kavčuka, skupaj z uporabo recikliranih saj, olj, kot je sončnično olje in bioloških olj smole, silicijev dioksid iz riževih lupin in celo z uporabo recikliranega jekla.

Vključevanje trajnostnih materialov v razvoj pnevmatik je del strategije, pri kateri ni kompromisov. Pri delovanju pa so pozorni, da ne vplivajo na okolje v vsakem od korakov v življenjskem ciklu: oblikovanje, proizvodnja, transport, uporaba in recikliranje.

Da bi se držali svojega načrta, se lahko Michelin zanese na svoje strokovno znanje in izkušnje na področju visokih tehnologij skupaj s prispevkom celotne raziskave in razvoja oddelek s 6000 inženirji, raziskovalci, kemiki in razvijalci. Omeniti velja, da je imel Michelin leta 2021 prijavil 3678 aktivnih patentov za te materiale.

Zavedajo se hitrosti in da naravne inovacije na področju trajnostnih materialov zahtevajo nova znanja, skupina se je vključila v program ciljnih partnerstev, kar omogoča pospešitev razvoja prodornih tehnologij, zlasti na področju predelave in recikliranja. Primeri tega so: Pyrowave (r-stiren), Carbios (r-PET), Enviro (rCB), IFPEN/Axens v sodelovanju z ADEME (Francoska agencija za ekološki prehod) (biobutadien), projekt Empreinte, ki se izvaja z ADEME, ali ustanovitev projektov krožnega gospodarstva BlackCycle in Whitecycle, ki jih vodi Michelin s številnimi evropskimi partnerji in ob podpori EU predelati pnevmatike na koncu življenjske dobe v zelo kakovostne surovine, ki jih je mogoče vključiti v nove pnevmatike.