Page 8 - Revija-Tranzit-2018-01
P. 8
Cestninski portal z majhnimi belimi škatlicami. Cestninsko nadzorni portal s kamerami,
ki tudi posnamejo vozilo, ki je v prekršku.
Ali uvedba sistema DarsGo pomeni realni venske avtoceste, bi pravzaprav morali biti Testi zanesljivosti delovanja so v zelo inten-
dvig cestnin, koliko tovornih vozil naj bi pla- redkost. Tisti, ki vozijo v tranzitu, so običaj- zivni fazi, saj mora pred začetkom uporabe
čevalo cestnino? no dobro seznanjeni o cestninjenju v posa- delovati brezhibno. Do 1. aprila je še nekaj
Če predpostavljamo, da doslej določeni meznih državah. Po zagonu novega sistema časa; v tem obdobju moramo zaključiti te-
cestninski odseki niso bili cestninjeni, bo ce- bomo uporabnikom dosedanjega sistema stiranje in potem sledi poskusno delovanje
stnina dražja, največ pa bo seveda odvisno ABC vrnili neporabljena sredstva in soraz- v realnih razmerah, ko se cestnina še ne
od dejansko prevožene relacije. Za zače- merni del vrednosti naprav. obračunava.
tek ocenjujemo, da rabimo okoli 150.000
naprav, opremljanje se je začelo, izdanih je Ali je sistem DarsGo mogoče nadgraditi tako, Kdaj je predvidena odstranitev obstoječih ce-
že okoli 10.000 naprav. da bi z njim nadzirali tudi vinjete za osebna stninskih postaj?
vozila? Takoj po zagonu novega cestninskega
Obveščanje domačih avtoprevoznikov najbrž Ta sistem ni namenjen vozilom, ki upo- sistema se bodo začela pripravljalna dela,
ni problematično, kako ste o novem cestnin- rabljajo vinjete, je pa mogoče cestninske predvsem za odstranitev najprej čelnih,
skem sistemu obveščali tuje? portale nadgraditi z opremo za elektronski nato pa še ostalih cestninskih postaj. Tre-
Obveščali smo prek svoje spletne strani, nadzor vinjet. Vendar poudarjam, da gre za nutno je še 27 cestninskih postaj, od tega
pripravljene so tudi zloženke, ki jih bodo povsem ločena sistema. 10 čelnih, odstranjevanje pa bomo prila-
delili na cestninskih postajah, obveščali smo gajali tudi prometnim razmeram, da ne
tudi prek drugih medijev. Neinformirani Kako potekajo preizkusi zanesljivosti delova- bomo povzročali nepotrebnih prometnih
vozniki, ki bi brez naprave zapeljali na slo- nja novega sistema? zastojev.
NAPIHLJIVE HALE LESENE HALE KOVINSKE HALE
- SKLADIŠČNE HALE info@dbs-engineering.com
- VEČNAMENSKE HALE www.dbs-engineering.com
- INDUSTRIJSKE HALE +386 (0)8 20 55 223
- ŠPORTNE HALE +386 (0)41 827 089 Tomačevska cesta 46
+386 (0)31 634 202
1000 Ljubljana