Page 11 - Revija-Tranzit-2018-01
P. 11
D-max na najtežjih preizkušnjah
Isuzu D-Max je zanesljiv in trden kot tovornjak. Na relijih, kot je Dakar,
ni pomembno biti le hiter, ampak moraš biti zanesljiv in konstanten, saj
dirka traja 15 dni, prevoziti pa je treba več kot 9000 kilometrov. Te
izkušnje Isuzujevi strokovnjaki prenašajo tudi na cesto, zato so njihova
vozila več kot zanesljiva tudi v vsakodnevni uporabi.
Zahvala
Leto je naokoli in Klub voznic težkih tovornjakov – šoferske Mačke se pospešeno
pripravlja na že 9. tradicionalno srečanje šoferk. Ob tem nismo pozabile na stare
znance in na podjetja, ki nam vsako leto stojijo ob strani, nas podpirajo in nam po-
magajo do uresničitve vsakoletnih srečanj. Za nas se vedno znova potrudijo, nam
vlivajo novega upanja in poguma, nas zasipajo z vedno novimi idejami. Vsako leto si
sežemo v roke, se skupaj nasmejimo in ob koncu leta si uspeha in zdravja zaželimo.
Zato se vodstvo Kluba šoferskih Mačk in vse ostale šoferke zahvaljujemo vsem, ki
nam pomagate do uresničitve naših srečanj. Želimo Vam vsega dobrega v letu 2018.
Hkrati pa Vas vabimo, da se nam ponovno pridružite v nadaljevanju naše skupne
poti, na 9. tradicionalnem srečanju šoferk, ki bo 17. marca 2018 na Trojanah.
Hvala, ker ste z nami.
Klub Šoferskih Mačk
www.srecanje-soferk.com
Zvočniki v pozabo
Avtomobili v bližnji prihodnosti za vožnjo ne bodo potrebovali voznikov,
za proizvajanje zvoka pa ne več zvočnikov. Inženirji pri Continentalu so
za prenos zvoka izkoristili vse površine v vozilu, kot so armatura, obloge,
sedeži, stebrički. Nova tehnologija naj bi bila precej cenejša od dose-
danje, pa tudi precej lažja, s čimer bi se znižala tudi teža samega vozila.
Zvočnike bodo zamenjali zvočni aktuatorji, ki ustvarjajo zvok z vibrira-
njem različnih površin. Le-ti so sestavljeni iz magneta in tuljave, zvočne
membrane pa zamenjujejo obloge vrat ali kar celotna armaturna plošča.
Na ta način postane avto en sam velik zvočnik. Za ustvarjanje različnih
frekvenc se uporabljajo različni deli notranjosti. Stebriček A je odličen za
ustvarjanje visokih tonov, vratne obloge za srednje tone, medtem ko je
strop odličen za ustvarjanje nizkih tonov.
Električne barže
Nizozemsko podjetje Port Liner je objavilo, da bo do konca letošnjega
leta splavilo dve električni barži. Barža je plovilo s ploščatim dnom in
se uporablja pretežno za plovbo po rekah. Po notranjosti Evrope jih
trenutno plove 7300, od tega jih je 5000 v lasti belgijskih in nizozemskih
podjetij. Ena barža lahko s ceste umakne 4–5 tisoč tovornjakov letno,
zato bo projekt električnih plovil podprla tudi EU.
11