Transport na visoki ravni

Peugeot Traveller je naslednik potniške izvedbe Experta, ki se je prej imenoval Tepee, medtem ko delovna izvedba še naprej nosi oznako Expert.

Traveller je, kakor njegova dva brata Citroen Space Tourer in Toyota Proace, postavljen na modularno platformo EMP2. S sprednje strani si je vsak proizvajalec nekoliko personaliziral svoj model, tako tudi Traveller z veliko masko opozarja na pripadnost znamki z levom na nosu. Z boka opazimo čvrste linije, ki jih dopolnjujejo zatemnjena stekla in bočna drsna vrata na obeh straneh. Zadnji del je povsem vertikalno odsekan, z velikimi vrati, ki za odpiranje potrebujejo dober meter in pol prostora. Zaradi tega je možno na ozkih parkiriščih odpreti tudi samo zadnje steklo in v prtljažnik vstaviti vrečke iz nakupovanja.

Vozilo tega tipa je povsem podrejeno dobremu počutju potnikov, katerih je lahko v vozilu do 8. Ker pa lahko profesionalni vozniki v njem prebijejo več ur na dan, jim je Peugeot zagotovil dobre delovne pogoje. Po tem, ko se preko dveh stopnic vzpneš na delovno mesto, si z nekaj nastavitev poiščeš dober položaj za volanom, kateri pa je vseeno malo preveč horizontalno postavljen. Se pa zato izdatno nastavlja sedež, v našem primeru celo s pomočjo elektrike, ob tem pa je tudi ogrevan, v ledvenem delu pa vas lahko tudi nežno masira. Naslon za desno roko je integriran v sedež, medtem ko levo roko počivate na debeli oblogi vrat, kjer so nameščena tudi stikala za odpiranje oken.

Veliki in pregledni klasični merilniki so pregledni, na voljo pa je tudi head up displej, na katerem se projicirajo podatki o hitrosti, omejitvi hitrosti, navigaciji, …

Ročica ročnega menjalnika je postavljena na spodnji del sredinske konzole in je ves čas na dosegu roke.

Dvolitrski motor je veliko boljši izbor kot denimo 1,6 litrski. 150 konjev in 370 Nm navora nudita izredno elastičnost, zadovoljive pospeške in relativno visoko končno hitrost. Potniška izvedba je tudi dodatno zvočno izolirana, kar omogoča udobno potovanje tudi na dolge proge. Vozna dinamika je zadovoljiva in če ne pretiravate z hitrostjo pri vstopih v zavoj, vas bodo tudi potniki nagradili z zadovoljstvom, sicer pa mehkeje nastavljeno podvozje omogoča zibanje karoserije, a lahkotnejši prehod preko ležečih policajev. Če pa vanj naložite še nekaj kilogramov prtljage, bo vožnja še prijetnejša.