Gospodarska vozila

45 let Renaultovega Mastra

Novi Renault Master, največje lahko gospodarsko vozilo proizvajalca, je bil predstavljeno tudi v Sloveniji na posebni tiskovni konferenci. Novi Master je zlahka prepoznaven, kljub povsem novi zasnovi, ki pooseblja novo stilsko identiteto, značilno za nove generacije vozil Renault.

Renault je svojega največjega dostavnika, model Master, predstavil leta 1980 in od takrat do danes prodal več kot tri milijone kombijev, ki jih od samega začetka proizvajajo v tovarni v Batillyju v vzhodni Franciji. Dostavna vozila Renault Master so prisotna v več kot 50 državah in pravkar predstavljena četrta generacija je na dobri poti, da ta uspeh nadaljuje.

Notranjost je zasnovana kot v avtomobilih, armaturna plošča v obliki črke S pa je obrnjena proti vozniku in prispeva k prostornosti notranjosti. Serijsko je na voljo 10-palčni multimedijski zaslon, če izberete samodejni menjalnik, pa je ročica sedaj nameščena za volanskim obročem. Poleg tega skupna prostornina odlagalnih površin znaša 135 litrov ali 25 % več kot pri prejšnji generaciji. Naslonjalo sredinskega sedeža se hitro spremeni v pisalno mizo, na voljo pa je tudi priročen prostor za prenosni računalnik, opremljen je tudi s polnilnimi priključki USB-C, kar notranjost naredi za pravo majhno mobilno pisarno.

Kar se tiče zunanjega videza, so na sprednji strani vpadljive velike polne LED luči z značilno obliko črke C, tu pa je tudi nov logotip Renault. Nos vozila je precej dvignjen, vetrobransko steklo pa bolj položno, kar izboljšuje aerodinamiko. Na novo oblikovan odbijač ima v vogalih reže za večji pretok zraka, kar zopet izboljšuje aerodinamiko, zato so Mastra poimenovali tudi Aerovan. Izboljšave na karoseriji so viden tudi na začetku strehe, ki je prav tako bolj položna, zadek pa se nekoliko spusti in zoži. Tudi zadnje luči ponujajo prepoznaven svetlobni podpis, prtljažni prostor pa ima izboljšan občutek kakovosti, vključno z zaobljenimi robovi, posebnimi ojačitvami in dodatki za pritrjevanje tovora. Bočna drsna vrata so za 4 cm širša, tako da je možno skozi njih nalagati europaleto v obeh smereh.

Za domače kupce bo zagotovo najbolj zanimiv dizelski pogonski sklop, ki je na voljo v različicah s 130 KM, 150 KM ali 170 KM. V povprečju porabijo približno 1,5 litra manj kot prejšnja generacija, poleg serijskega ročnega menjalnika pa je na voljo tudi nov 9-stopenjski samodejni konverterski menjalnik EAG9.

Na voljo sta tudi dve električni različici, začenši s 130 KM in baterijo 40 kWh z dosegom 180 km ter različica s 143 KM in baterijo 87 kW z dosegom do 410 km. To pomeni, da se novi Renault Master ponaša z visoko nosilnostjo, dosegom in vlečno močjo (2,5 tone). Na voljo bo tudi različica z gorivnimi celicami in pogonom na vodik.

Master je na voljo z 20 sistemi za pomoč vozniku, električne različice pa imajo možnost polnjenja iz vozila druge naprave (V2L) in iz vozila v omrežje (V2G). To vključuje možnost napajanja drugih naprav z vtičnico v kabini ali prtljažniku, kot tudi adapterje za priklop orodij, računalnikov in drugih naprav na polnilne vtičnice.

Master bo na voljo v 30 različicah z velikostjo tovornega prostora od 11 do 15 kubičnih metrov, kot šasija za nadgradnjo, z podaljšano kabino za prevoz do 7 oseb … Obračalni krog je krajši za 1,5 m, kar omogoča lažje krmiljenje tudi v ozkih mestnih središčih. Na voljo je s prednjim pogonom, najdaljša različica L4 pa bo omogočala tudi vgradnjo zadnjega pogona.

Cenovna paleta za dizelsko izvedenko s 130 konjskim motorjem se brez davka prične pri dobrih 31 tisočakih.

Prijavite se na naše novice!
Prejeli boste 2 do 3 novice mesečno s področja avtomobilizma, transporta in logistike.
Brez skrbi! Od sporočil se lahko enostavno odjavite s klikom na povezavo "Odjava". 
close-link