Prihaja Alaskan

Renault je svojega predstavnika v razredu Pick-up uradno predstavil že lani v Kolumbiji. Odličen odziv strank in novinarjev  ter zaradi dejstva, da je trg lahkih pick-upov v porastu, so se pri Renaultu odločili, da ga ponudijo tudi evropskemu trgu.

Alaskanu se že na daleč vidi, da spada v družino Renault, saj nosi prepoznavne poteze iz Renaultovega segmenta lahkih gospodarskih vozil. Motor, ki poganja Alaskana je 2,3 litrski dCi, ki je na voljo v dveh izvedbah z enim turbo polnilnikom in 160 KM ali dvema turbo polnilnikoma in 190 KM. Pri slednji izvedbi se uporablja manjša turbina za višji pritisk in navor pri nižjih vrtljajih, med tem ko večja turbina zagotavlja več moči pri višjih vrtljajih. Pri Renaultu navajajo, da bo motor porabil v povprečju 6,3 litra goriva.

Alaskan bo za evropski trg na voljo z dvojno kabino s petimi sedeži in štirikolesnim pogonom. Za prenos moči bosta skrbela ročni 6-stopenjski ali samodejni 7-stopenjski menjalnik. Pogon pa je ročno nastavljiv v treh stopnjah: 2WD, 4H in 4LO. Pri izbiri 2 WD je v pogon vključen le zadnji kolesni par, da lahko pri dobrih pogojih na cesti privarčujete kakšen liter goriva. V programu 4H sta v pogon vklopljeni obe osi, med tem ko je program 4LO namenjen za premagovanje težjih terenov, saj reducira prenose in ga lahko vklopimo le ko vozilo stoji. Vozilo je opremljeno tudi s sistemoma Hill Start Assist, ki pomaga pri speljevanju v klanec in Hill Descent Control, ki pomaga pri spuščanju po klancu navzdol.

Alaskan je postavljen na šasijo, kar mu daje potrebno čvrstost, med tem ko multi-link na zadnji osi omogoča udobnejšo vožnjo ter solidne off-road zmogljivosti. Tovorni prostor ima površino 2,46 m2, zadnji pokrov pa pri odpiranju ustvarja dodatno podaljšanje tovornega dela, saj ima sam nosilnost 500 kg. Skupna nosilnost Alaskana je eno tono.

Alaskan se bo izdeloval v Renault-Nissanovi tovarni v Barceloni, na evropskem trgu pa bo na voljo že to jesen.