Test: Mercedes-Benz C 220 CDi

Peta generacija Mercedesovega C razreda zares ne izgleda tradicionalno kockasto. Simpatična forma, s polno mehkih linij, briše zadržanost in vnaša originalen duh športnega prestiža. Notranjost s prvorazrednimi materiali je takšna kot se od Mercedesa pričakuje, vnaša pa tudi stil, ki je všeč mlajšim voznikom.

Mladi bodo cenili širok spekter opreme, predvsem zelo decentno delovanje vseh varnostnih sistemov, ter odličen radijski sistem Burmaster ali infotainment Command, po katerem brskate z okroglim stikalom ali s prstom po TouchPadu. S slednjim lahko na info zaslonu v obliki tablice, izpisujete tudi SMS sporočila. Starejši vozniki bodo cenili odličen položaj za majhnim a precej debelim, v usnje oblečenim, volanskim obročem, preglednost armature ter komfortno sedenje v kvalitetnih sedežih.

Štiri valjni 2,2 litrski motor razvija solidnih 125 kW. Že pri prvem ostrejšem pritisku na plin, ko se 400 Nm navora osvobodi pri vsega 1400 vrtljajih, se izkaže, da večina močnejšega motorja niti ne bo rabila. Pospešek do 100 km/h znaša 8 sekund, končna hitrost pa 230 km/h. Ob tem 7-stopenjski samodejni menjalnik G-Tronic Plus deluje odlično, zanimiv pa je tudi sistem Agility Select, ki ponuja pet različnih načinov vožnje (Eco, Comfort, Sport, Sport + in Individual). Program Sport + vam bo hitreje pognal kri po žilah, saj se takrat prestavljanje vrši pri višjih vrtljajih, stopalka za plin je odzivnejša, podvozje trše, še posebej spredaj, kar izniči negativen vpliv teže motorja na obnašanje vozila v zavoju, zato lahko rečem da je to pozitiven šok za voznika, ki si bo dvignil samozavest ter premaknil mejo pri upravljanju z zadnjim pogonom. Na avtocesti se pri 130 km/h motor vrti pod 2000 vrtljaji, zato je možno doseči porabo tudi nižjo od petih litrov, če pa ste bolj dinamičen voznik pa porabe skoraj zagotovo ne boste spravili preko 7 litrov. K nizki porabi pripomore tudi odličen koeficient zračenega upora ter manjša masa, saj je kar nekaj karoserijskih delov izdelanih iz aluminija.

Mercedes je z novim C razredom v ta avtomobilski razred vnesel prijetno dozo mladostnega športnega karakterja, tako da avto ni več namenjen le za elegantno in udobno premagovanje številnih kilometrov, temveč bo zadovoljil tudi številne mlade, pri odhodu na večerno druženje.

 

Tehnični podatki:

Motor: dizel, 4 valjni, turbo polnilnik
Prostornina (ccm): 2143

Moč (kW/KM): 125/170 pri 3000 vrt/min
Navor (Nm): 400  pri 1400-2800 vrt/min
Menjalni: 7G Tronic, 7 – stopenjski samodejni

Pogon: na zadnja kolesa
Mere (DxŠxV mm): 4685 x 1810 x 1440
Medosna razdalja (mm): 2840
Prtljažnik (l): 480
Masa (kg): 1570
Pospešek (0-100 km/h s): 7,8
Končna hitrost (km/h): 233
Izpuh (g CO2/km): 113

Povprečna poraba (l/100 km): 5,8