Povsem električni Audi

Audi je za svoj prvi komercialni električni avtomobil izbral trenutno najbolj priljubljen SUV razred. Avto industrija prehaja na elektriko in tudi Audi ni imun na ta proces, saj kupcem v modelu e-tron ponuja izvrsten avtomobil.

Audie-tron poganjata dva elektomotorja s skupno močjo 408 KM in 660 Nm navora. Baterijski sklop ima kapaciteto 95 kWh in omogoča doseg do 400 kilometrov.

Zaradi posebnosti elektromotorjev, ki celoten navor ponujajo praktično od samega začetka delovanja, ima e-tron odlične pospeške, saj kljub 2,6 tone lastne teže (od tega je samo baterijski sklop težak 700 kg), 100 km/h doseže v vsega 6 sekundah, najvišja hitrost pa je omejena na 200 km/h. Baterije se na klasični polnilnici polnijo okoli 8 ur, omogoča pa e-tron tudi hitro polnjenje na priključkih z močjo kar 150 kW, takrat se baterije napolnijo v vsega pol ure.

Pri e-tronu je pogon v osnovi speljan na zadnji kolesni par, a v izredno kratkem trenutku se v pogon vklopi tudi sprednji kolesni par, glede na potrebe. Na voljo je tudi sistem torque vectroing in inovativen sistem proti zdrsu.

Audi e-tron je električni SUV za športne aktivnosti, prosti čas in družino. Izpolnjuje vsakodnevne potrebe po avtomobilu, ki ponuja vrhunsko udobje in ima učinkovit električen pogon. E-tron je prvi serijski Audi, ki je lahko opremljen s sistemom kamer namesto vzvratnih ogledal, kar ne ponuja le novega tehnološkega doživetja, ampak prinaša tudi številne praktične prednosti v smislu porabe, udobja in varnosti.

Enako velja tudi za funkcije, ki jih bo mogoče kot dodatno opremo naročiti tudi po nakupu vozila. Digitalizacija vozila s tem dosega novo raven. V Sloveniji je za bogato opremljen električni SUV potrebno odšteti od 83.000 evrov naprej. Pri ceni lahko odštejete 7500 evrov, kolikor vam v okviru subvencij pokrije država.