Tudi Rifter gre na elektriko

V nadaljevanju prodora na svetovni trg električnih vozil je francoska znamka Peugeot (zdaj del Stellantisa) na trg poslala popolnoma električno različico svojega priljubljenega modela Rifter. V skladu s poimenovanjem vseh električnih modelov iz njihove ponudbe se ta ekološko čisti avtomobil imenuje e-Rifter.

Ker je ohranil vse prvotne oblikovne in vozne lastnosti ter hkrati omogoča vožnjo brez izpustov škodljivih plinov v mestnih območjih z omejenim prometom, bo novi Peugeot e-Rifter s prostorno notranjostjo, obogateno z vrhunskimi tehnologijami, zadovoljil vse potrebe kupcev, odslej pa je na voljo tudi novi digitalni Peugeot i-Cockpit®. Peugeot e-Rifter so razvili na modularni platformi EMP2 (Efficient Modular Platform), njegov motor pa razvija 100 kW (136 KM) in 260 Nm navora, ki je na voljo takoj, vozimo pa se brez tresljajev, brez hrupa, brez prestavljanja, brez neprijetnih vonjav in seveda brez emisij CO₂.

Doseg do 280 km

Na voljo sta dve različici (Standard in Long) z litij-ionsko baterijo (18 modulov) s kapaciteto 50 kWh, ki omogoča doseg do 280 km, odvisno od različice in načina vožnje. Polnilni priključek se nahaja na zadnjem levem blatniku vozila in omogoča polnjenje na več načinov: prek standardne vtičnice (3,7 kW) ali prek domače polnilne naprave Wall Box (11 kW), pa tudi prek hitre polnilnice vse do 100 kW.

Kar zadeva voznikov delovni položaj, je novo obliko dobila sredinska konzola, ki vključuje popolnoma integrirano novo ergonomsko ročico samodejnega menjalnika e-Toggle, ki omogoča izbiro funkcij Park/Reverse/Neutral/Drive/Brake. Na voljo je tudi krmilnik za izbiro enega od treh načinov vožnje: Eco (60 kW, 190 Nm) za optimalen doseg ter prijetno in tiho vožnjo; Normal (80 kW, 210 Nm) je optimalen za vsakodnevno vožnjo; Power (100 kW, 260 Nm) optimizira vozne lastnosti pod velikimi obremenitvami. Na voljo je tudi predal z vgrajenim polnilcem za pametni telefon. Pred voznikom je že znani Peugeotov i-Cockpit, ki je po želji lahko popolnoma digitalen z diagonalo 10 palcev. Na voljo je tudi velik osrednji zaslon, kjer lahko spremljate pretok energije, različne statistične podatke, krmilite radio, navigacijo, telefon …

Samodejno zaviranje

Na voljo sta tudi dva načina zaviranja s prilagojenimi načini polnjenja baterije z zavorno energijo: zmerno – za občutek, podoben tistemu pri vozilu, opremljenem z motorjem z notranjim zgorevanjem; močno, ki ga vklopimo s pritiskom na gumb B (Brake) in omogoča močnejši pojemek in vožnjo skoraj brez uporabe stopalke za zavoro. Vse različice novega Peugeota e-Rifter so opremljene z električno parkirno zavoro. Ta samodejna funkcija poleg sprostitve prostora na tleh prispeva tudi k prijetnejši in brezskrbnejši vsakodnevni vožnji.

Novi Peugeot e-Rifter združuje kompaktne zunanje mere z maksimalno prostornino prtljažnega prostora, baterije pa so nameščene v pod vozila, tako da ne vplivajo na prostornost, temveč ohranjajo trdnost vozila in znižujejo težišče, kar zagotavlja večji užitek v vožnji zaradi optimalne porazdelitve mase.

Standardna in podaljšana izvedba

Na voljo je v dveh različicah in ima lahko 5 in 7 sedežev v vsaki od dveh dolžin Standard (4,40 m) in Long (4,75 m). Pri daljši različici so povečani tudi medosje in previsa, s čimer je dosežena idealna prostornost. Prtljažnik e-Rifterja ima lahko prostornino 775 litrov pod polico v različici Standard s petimi sedeži pa vse do 4000 litrov s preklopljenimi v različici Long. Polica prtljažnika ima dve poziciji in omogoča priročno prilagajanje višine prtljažnega prostora, če pa je ne rabite, jo enostavno pospravite za naslonjala sedežev v drugi vrsti.

Da bi uporabnikom zagotovili varnost in udobje, so lahko električne različice opremljene s številnimi sistemi in naprednimi tehnologijami za pomoč pri vožnji: odklepanje in zagon vozila brez ključa, brezžično polnjenje pametnega telefona, Advanced Grip Control s 5 stopnjami nastavitve, pomoč pri speljevanju v klanec, Visiopark 180° (kamera za vzvratno vožnjo), regulator/omejevalnik hitrosti, opozorilo za nenamerno menjavo voznega pasu, opozorilo pred naletom, samodejno zaviranje v sili, sistem za nadzor pozornosti, samodejni preklop na dolge luči, prepoznavanje prometnih znakov in priporočena hitrost, sistem za nadzor mrtvega kota, sistem za nadzor stabilnosti prikolice … Avto lahko vleče prikolico, težko do 750 kilogramov.

Ker so pametni telefoni sestavni del našega vsakdana, so tudi sestavni del e-Rifterja. Informacije iz telefona se prenesejo na osrednji zaslon zahvaljujoč združljivosti s tehnologijo Mirrorscreen in povezovalnima protokoloma Apple CarPlay™ in Android Auto™.

Novi e-Rifter temelji na treh načelih – Serenity ali spokojnost: za ponudbo popolnoma električnih osebnih avtomobilov Peugeot, Pleasure ali zadovoljstvo: za ohranjanje kakovosti voznih lastnosti in užitka v vožnji, značilnega za vozila Peugeot, in Simplicity ali preprostost: za zagotavljanje podpore strankam med nakupom in vzdrževanjem vozila.