Avtomobilizem

Crossover, ki navdušuje – nova Puma

Nova Puma je kompaktni ‘crossover’, ki navduši s preprosto vožnjo v mestu, saj ponuja dovolj prostora za pet ljudi z vso prtljago ter prinaša povsem novo notranjost, velike digitalne zaslone, najsodobnejšo povezljivost in napredne vozne tehnologije za prijetnejša in še bolj sproščujoča potovanja.

V notranjosti je nov kokpit v slogu športnega avta, ki obdaja potnike, zasloni so nameščeni visoko in obrnjeni proti vozniku, fizičnih gumbov pa je čim manj, kar zagotavlja umirjeno okolje. Uporabniki lahko s povezljivostjo 5G prevzamejo nadzor nad svojim dnevom in se tako izognejo nepričakovanim prometnim zastojem na poti v šolo ali pa prosijo Alexo Built-in, naj na nakupovalni seznam doda kavo. Dovršene tehnologije poskrbijo, da je vožnja z uporabo tempomata bolj naravna, saj ta upočasni vožnjo pred križišči in ovinki, prav tako pa voznikom pomagajo ponoči bolje videti potek ovinkov in na sredinskem zaslonu zagotavljajo pogled iz ptičje perspektive, da je parkiranje na prometnih ulicah zares preprosto.

 

Tehnologija, ki poenostavlja življenje

Dva velika zaslona vozniku posredujeta najnovejše informacije in mu omogočata nadzor nad dogajanjem. Natančno 32,5 cm (12,8”) digitalno instrumentno ploščo je mogoče prilagoditi tako, da prikazuje informacije, ki jih kot najkoristnejše izbere posamezni voznik, medtem ko 30,5 cm (12”) sredinski zaslon na dotik visoke ločljivosti omogoča preprost pregled in upravljanje zemljevidov, informativno-razvedrilnega sistema ter funkcij, kot sta klimatska naprava in ogrevanje sedežev.

Nova Puma olajša vožnjo. Inteligentni prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop & Go in usmerjanjem v sredino voznega pasu uglajeno pospešuje in zavira, da je občutek bolj naraven, s pomočjo sistema pomoči za predvidljivo uravnavanje hitrosti (Predictive Speed Assist) pa lahko pred ovinki in krožišči ter pri vključevanju na avtocesto ali zapuščanju le-te prilagodi potovalno hitrost. V mestu lahko 360-stopinjski sistem prostorske kamere prikaže pogled iz ptičje perspektive in pomaga preprečiti praske pri parkiranju.

Praktičnost

Nova Puma navdušuje s praktičnostjo velikega avtomobila. 80-litrski MegaBox v dnu prtljažnika je dovolj velik, da pogoltne vsebino manjšega nakupovalnega vozička v veleblagovnici. V prtljažniku lahko pokonci stojita dva kompleta palic za golf in tudi ob petih osebah ‘na krovu’ je na voljo več kot 450 litrov prostora za prtljago, nakupovalne vrečke ali pasji boks.

Kupci lahko izbirajo med različicami Titanium, ST-Line in ST-Line X, ki vse prinašajo zdaj že kultni Pumin zunanji slog po navdihu kupeja in edinstveno oblikovanje sprednjega odbijača, maske in platišč iz lahke zlitine. Za občudovanje in pozornost prav tako poskrbita ena od šestih barv – vključno s sivo Cactus Grey, ki je prvič na voljo s Pumo – in osvetlitev tal ob vozilu s projekcijo logotipa Puma.

Nove Pume poganja Fordov 1,0-litrski motor EcoBoost Hybrid, ki uporablja 48-voltni blagi hibridni električni pogon za varčevanje z gorivom ali povečanje zmogljivosti do 114 kW (155 KM).3,4 Za bolj športno vožnjo je Ford Performance razvil novo Pumo ST Powershift s posebnim športnim podvozjem, oblikovanjem in specifikacijami ter največjo močjo do 115 kW (170 KM), ki jo razvije s serijskim sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom s hitrim prestavljanjem, ki je na voljo tudi za druge različice Pume. V Evropi zasnovano in razvito Pumo izdelujejo v najsodobnejši Fordovi tovarni Otosan v Craiovi v Romuniji.