Novi golf variant

Volkswagen kot svetovno premiero predstavlja novi Golf Variant: kompaktni karavan je zdaj še prostornejši, bolj dinamičen in bolj digitaliziran kot kdajkoli prej. Inovativnost se kaže v večji prostornosti, bogati serijski opremi ter novih pogonih z blago hibridno tehnologijo in tehnologijo “twindosing”. Vzporedno se premierno predstavlja tudi novi Golf Alltrack, izpeljanka Golfa Varianta z geni športnega terenca. Predprodaja Golfa Varianta bo v Nemčiji stekla jutri, 10. septembra, potem bodo sukcesivno sledile še ostale evropske države.

Privlačna zunanjost

Zunanji dizajn novega Golfa Varianta je v primerjavi s prejšnjim modelom bolj izčiščen in dinamičnejši. Na sprednjem delu je vidna sorodnost z novim Golfom. Za njim pa Variant značilno svojskost pokaže s strešnim delom, ki se spušča proti zadku, in s kupejevsko poševnim zadnjim steklom. Nova generacija Varianta meri v dolžino 4.633 mm (66 mm več kot predhodnik); medosna razdalja meri zdaj 2.680 mm (50 mm več). Ta povečana dolžina prinaša nova proporcionalna razmerja, zato Golf Variant deluje bolj razpotegnjen in nižji. Žarometi in zadnje luči so serijsko zasnovani v LED-tehnologiji.

 

Prostorna notranjost

V novem Golfu Variantu se lahko udobno pelje pet oseb; povečana medosna razdalja gre namreč skoraj v celoti v prid večji notranjosti. Notranja dolžina se je povečala za 48 mm in meri zdaj 1.798 mm. Ker se je ob tem za točno 48 mm povečal tudi kolenski prostor, se to zelo dobro občuti še zlasti na zadnjih sedežih. Potniki lahko prtljago zložijo v prtljažnik, ki ima velikodušne dimenzije: če so stvari v njem zložene do zgornjega roba zadnjih sedežev, je za prtljago na voljo 611 litrov (6 litrov več kot pri Golfu Variantu 7). Če pa ima vozilo integrirano predelno mrežo in prtljago naložimo do stropa in do naslonjal sprednjih sedežev, se kapaciteta poveča na 1.642 litrov (22 litrov več kot prej). Kadar imate obe roki zasedeni z nakupo­val­nimi vrečkami ali prtljago, lahko opcijski električni pokrov prtljažnika odprete tudi prek t. i. virtualnega pedala – z zamahom noge pred zadnjim odbijačem.

Novi pogonski sistemi za popolno učinkovitost

Na primer eTSI z 48-voltno tehnologijo in 7-stopenjskim menjalnikom DSG: 48-voltni jermenski zagonski alternator, 48-voltna litij-ionska baterija in motor TSI tukaj tvorijo nov blagi hibridni pogon. Med prednosti novega eTSI spadajo občutni prihranki pri porabi, saj Golf Variant, kadar je le mogoče, izključi turbobencinski motor in “jadra” brez lokalnih emisij. Vse izvedbe eTSI so zato serijsko kombinirane z avtomatskim menjalnikom z dvojno sklopko (7-stopenjski DSG); brez menjalnika DSG ne bi bilo mogoče realizirati neopaznega menjavanja med fazo jadranja in pogonom na TSI. Obenem 7-stopenjski DSG prestavlja zelo ekonomično in prav tako varčuje z energijo. Poleg naštetega so za Golf Variant na voljo tudi inovativni motorji TDI: pri njih t. i. tehnologija “twindosing” – dvojno vbrizgavanje aditiva AdBlue® z dvema katalizatorjema SCR (Selective Catalytic Reduction) – močno zmanjšuje emisije dušikovih oksidov (NOx), zato se ti prihajajoči motorji TDI uvrščajo med najčistejše in najvarčnejše dizelske motorje na svetu.

Samostojen model: novi Golf Alltrack

Z novim Golfom Variantom prihaja na trg tudi druga generacija izpeljanke Golf Alltrack. Novi Golf Alltrack, ki je t. i. križanec med Golfom Variantom in svetom športnih terencev, ima serijsko stalni štirikolesni pogon (4MOTION), večji odmik od tal, zunanje dodatke za terenski videz, vklj. s specifičnima odbijačema, in individualizirano notranjost. Kot takšen se tudi zunaj utrjenih cest izkaže kot pravi multitalent in je zaradi štirikolesnega pogona odličen tudi kot vlečno vozilo za priklopne obremenitve do 2.000 kg.

 

Prodajna uspešnica

 Golf Variant je stalnica v Golfovi produktni paleti od leta 1993 – in do danes so prodali že okrog tri milijone teh primerkov. Do zdaj je na trg prišlo skupno pet generacij tega modela, ki so vedno temeljile na platformi navadnega Golfa ustrezne generacije. Danes te modele za ves svet izdelujejo v matični tovarni v Wolfsburgu.