V letu 2021 že 70 % peugeotovih modelov na električni pogon

Elektrifikacija je osrednji člen strategije znamke PEUGEOT, zato bo novi PEUGEOT 308 že ob lansiranju na voljo z dvema priključnima hibridnima motorjema, tako za limuzino kot tudi za SW. S temi novostmi bo delež elektrificiranih modelov iz izbora znamke PEUGEOT že v letu 2021 narastel na 70 %, upoštevajoč tako osebna kot tudi lahka gospodarska vozila. Leta 2023 bo elektrificiranih 85-odstotkov modelov znamke, 100-odstotni mejnik pa bo v Evropi dosežen leta 2025.

Od lansiranja dalje bosta za novega PEUGEOTA 308 na voljo dva priključno hibridna motorja (plug-in hybrid), ki se bosta pridružila že tako celoviti ponudbi elektrificiranih vozil.

Novi PEUGEOT 308 HYBRID 225 e-EAT8 225 razvije 225 konjskih moči po zaslugi kombiniranega delovanja motorja PureTech s 180 KM (132 kW) in električnega motorja z 81 kW v povezavi z 8-stopenjskim menjalnikom e-EAT8 (od 26 gramov emisij CO₂ na kilometer in do 59 kilometrov dosega pri 100 % električnem pogonu po preizkusnem postopku WLTP, v fazi pridobitve homologacije). Izvedenko HYBRID 180 e-EAT8 pa poganjata motor PureTech s 150 KM (110 kW) in električni motor z 81 kW v povezavi z menjalnikom e-EAT8 (od 25 gramov CO₂ na kilometer in do 60 kilometrov dosega pri 100 % električnem pogonu, po preizkusnem postopku WLTP, v fazi pridobitve homologacije).

PEUGEOT je elektrifikacijo svojega izbora vozil začel pred tremi leti z lansiranjem modela e-208. Od takrat do danes so se 100 % električni modeli (e-208, e-2008, Traveller in Expert) in priključni hibridi (3008 in 508) z logotipom podobe leva že povsem uveljavili na trgu. V prvih petih mesecih leta 2021 je bil PEUGEOT druga najbolje prodajana znamka vozil za širok krog potrošnikov v Evropi, če upoštevamo vsa prodana vozila, na lestvici prodanih elektrificiranih vozil za širok krog potrošnikov pa je zasedel tretje mesto. PEUGEOT e-208 in e-2008 sta v segmentu 100-odstotno električnih vozil zasedla drugo mesto, njun tržni delež pa raste iz meseca v mesec.