Na cesti z MB V 250
Luksuzna potniška kombi vozila so vse bolj priljubljena. Uporabna so za prevoz hotelskih gostov, prevoz z in na letališča, uporabljajo jih državni protokoli, ob profesionalni uporabi pa so tovrstna vozila izredno uporabna tudi za večje družine, ki rade potujejo. Vsi pa radi potujejo udobno in – če se le da – z visoko stopnjo luksuza.

Vozilo ne skriva karakterja in se ne sramuje
svojih dimenzij. Izražena maska z velikim logotipom ter mogočni svetlobni
sklopi jasno poudarjajo stil in karakter. To je nekaj, kar je do sedaj manjkalo
tovrstnim avtomobilom. Bok vozila je oblikovan s poudarjenimi profili okoli
koles, velikimi drsnimi vrati ter visokimi boki. Uvedba polnih LED luči spredaj
in zadaj pa daje glamuroznost celotnemu paketu.


Dve stopnici
Uživanje v luksuzu pa se prične, ko se odpro vrata in ko vstopite v potniški prostor, lepo zamaskiran z zatemnjenimi stekli. V zadnji del vozila se vstopa skozi velika drsna vrata na obeh straneh. Sedeži so postavljeni na tirnice, tako da je možnih nešteto kombinacij sedenja. Zahvaljujoč veliki medosni razdalji imajo potniki v drugi in tretji vrsti več prostora za kolena kot v razredu S, da o prostoru za glave sploh ne govorimo. Tudi prva vrsta je zgodba zase. V vozilo se voznik sicer povzpne preko dveh stopnic, a ko se namesti v udobnem »fotelju«, postavi v kot vse predsodke, ki jih je kadarkoli imel glede tovrstnih vozil.

V oči mu takoj pade bogata armatura s preglednimi merilniki za velikim multifunkcijskim volanskim obročem, ki se izdatno nastavlja v vse smeri. Materiali so prvovrstni in spominjajo na športne limuzine tega renomiranega proizvajalca iz Stuttgarta. Odlična je tudi ergonomija. Sedi se visoko, z odličnim pregledom na okolico, v pomoč pa sta tudi veliki vzvratni ogledali ter senzorji in 360-stopinjska kamera, ki pokriva celoten prostor okoli vozila.


Volanski mehanizem je električen, kljub temu pa je zelo natančen in kar dobro komunicira z voznikom. Samo vozilo dobro drži zastavljeno smer, pri udarih bočnega vetra pa pomaga ESP, ki naturalizira ta efekt. Podvozje ima na voljo aktivne blažilnike, ki se tudi glede na nastavljeni način vožnje prek sistema Dynamic Select nemudoma prilagodijo vrsti podlage, zato imate med vožnjo občutek, da se vozite v izbrani limuzini, ne pa v dvotonskem kombiju. Neravnin in udarnih jam skoraj ni občutiti in to ne le na sprednjih, temveč tudi na vedno kritičnih sedežih v tretji vrsti. Med vožnjo navdušuje tudi odlična zvočna izolacija potniškega prostora. V kabino se ne prenaša piš vetra niti pri višjih hitrostih. Zasluga za to gre dobremu koeficientu zračnega upora (Cx 0,31), ki je najboljši v razredu.

V 250
Testni model je nosil oznako V 250, kar pomeni, da je pod motornim pokrovom nameščena najmočnejša različica 2,2-litrskega dizelskega motorja, ki razvija 140 kW moči. Prej je toliko moči razvijal trilitrski V6 motor, katerega sedaj ni več v ponudbi, dvolitrski pa je precej lažji in bolj varčen. Motor deluje uglajeno in tiho, najvišji navor 440 Nm pa razvija že pri 1400 vrt/min. Samodejni 7-stopenjski menjalnik 7G-Tronic plus z lopaticami za ročno prestavljanje, nameščenimi za volanom, se lahko nastavi na različne stopnje delovanja. V načinu »sport« dovoli višje vrtljaje, pretikanje pa je bolj sunkovito, a izredno hitro. Pravi užitek pa se je voziti v načinu »comfort«, ko so tudi blažilniki nastavljeni na najbolj udobno vožnjo, avto pa križari z umerjeno hitrostjo, kjer izrablja izdaten navor v nizkih in srednjih vrtljajih motorja. Na voljo je tudi »eco« način, ki po neki svoji logiki poskuša še dodatno privarčevati gorivo.

Najvišja hitrost znaša 210 km/h, tisto, kar preseneča, pa je neverjetna lahkota, s katero dvotonsko vozilo pospešuje (9,5 s do 100 km/h), ter občutek varnosti in udobja, ki ga pri tem ponuja.

Mercedes-Benz ponuja vrhunska vozila in takšen je tudi razred V, le da je uporaba tega vozila glede na ostale modele te znamke nekoliko drugačna.
Tehnični podatki
Motor: dizel, 4-valjni, 4 ventili na valj, common-rail, turbo polnilnik, Euro6 | |
Prostornina (ccm): | 2143 |
Moč (kW/KM): | 140/190 |
Navor (Nm/min): | 440/1400–2400 |
Menjalnik/pogon: | Samodejni 7G-Tronic/na zadnja kolesa |
Mere | |
Dolžina (mm): | 5140 |
Širina (mm): | 1928 |
Višina (mm): | 1880 |
Medosna razdalja (mm): | 3200 |
Prtljažnik (l): | 1030 |
Masa vozila (kg): | 2145 |
Zmogljivosti | |
Pospešek (0–100 km/h): | 9,5 |
Najvišja hitrost (km/h): | 210 |
Kombinirana poraba (l/100km): | 8 |
Izpust CO2 (g/km): | 179 |
