Citroën praznuje 100 let z razstavo starodobnikov na prostem
Letošnje leto blagovna znamka Citroën praznuje 100 let. Proslavitev stoletnice Citroëna je v resnici proslavitev 100-letnice obstoja znamke, ki se povsem osredotoča na človeka (“people minded brand”) oziroma znamke, ki jo od nekdaj navdihujejo ljudje in njihovi življenjski stili ter obenem navdihuje druge znamke in vse generacije širom celega sveta.
Vizionarska blagovna znamka od nekdaj prodira v prihodnost avtomobilizma in ponuja inovativne rešitve. Citroëni s svojim edinstvenim dizajnom in vzornim udobjem še dandanes vnašajo svež veter v svet avtomobilizma.
Proslavitev stoletnice Citroëna bo več kot proslavitev znamke. To bo priložnost za počastitev ljudske ikone, simbola drznosti, kreativnosti in življenjskega stila na francoski način širom celega sveta, kar velja tako za njena legendarna vozila, njeno edinstveno reklamno oglaševanje in njene dosežke v avtomobilskem športu.
V čast jubilejni Citroënovi stoti obletnici, bo v Ljubljani, na Stritarjevi ulici,13. junija 2019 potekala razstava citroënovih starodobnikov, namreč junija 1919 je na ulice Pariza zapeljal prvi Citroënov model v zgodovini (Type A). Na priložnostni razstavi bodo predstavljeni modeli, ki so predstavljali mejnike v zgodovini znamke, razstavljenih bo 30 Citroënov, ki so last zbirateljev in članov kluba Citroën Slovenije. Med njimi bodo izpostavljeni tudi tako legendarni kot so Diana, »Spaček«, Ami, Visa, Mehari, BX pa tudi predsedniški DS in Traction Avan in kultni »Pujs« … Med razstavljenimi eksponati velja izpostaviti najstarejšega, še voznega starodobnika, Citroëna C3 iz leta 1924, ki je bil javnosti prvič predstavljen leta 1922 na salonu v Parizu. Ta model je ponujal tri izjemno udobne in inovativno razporejene sedeže in je že takrat nakazovalo na težnje po udobju. Tekom prvega stoletja svojega obstoja se je znamka Citroën uspela dokazati s svojo doslednostjo in drznostjo, na podlagi katerih lahko ponuja povsem specifične izkušnje v notranjosti, ki so usmerjene v dobro počutje. Edinstveno udobje, po katerem se Citroën od drugih loči že od leta 1919, temelji na celi zbirki inovacij in je postalo pravi zaščitni znak blagovne znamke.
Taka razstava je res edinstvena priložnost, saj imamo redkokdaj priložnost, ko si lahko javnost ali naključni mimoidoči ogledajo tako število starodobnikov na enem mestu, s katerimi se lahko tudi marsikdo poistoveti in podoživi svojo preteklost. Vsi poznamo koga, ki je imel ali pa še celo ima v lasti »Spačka«, »Diano« ali »Žabo«.
Prav tako je to edinstvena priložnost, da te legendarne modele vozil približamo tudi mlajšim generacijam, pri čemer ima razstava tudi edinstven poučni vidik. Vozila bodo predstavljena v urbanem okolju, kjer so 100 let nazaj tudi začeli pisati unikatne zgodbe, mi pa z njimi najlepše spomine.
Mimoidoče zagotovo čaka prijetno presenečenje med ogledom edinstvene razstave.