Tehnika

Petrol v celovito prenovo prodajnih mest ob ljubljanski južni obvoznici

V ponedeljek, 17. julija 2023, družba Petrol začenja izgradnjo dveh novih prodajnih mest na južni ljubljanski obvoznici – Barje jug in sever. Začetek del za Petrol predstavlja izjemno pomemben mejnik na področju razvoja nove generacije prodajnih mest. Poleg pestrega nabora izdelkov in storitev ter klasičnih in alternativnih goriv bosta prodajni mesti imeli tudi pestro gastronomsko ponudbo.

V ponedeljek, 17. julija 2023, se začenja popolna rekonstrukcija prodajnih mest na obeh straneh južne ljubljanske obvoznice, PM Barje sever in PM Barje jug. Projekt izgradnje obeh prodajnih mest se bo predvidoma zaključil konec letošnjega leta. Izvedba del bo na obeh lokacijah potekala hkrati, med gradnjo pa bosta obe prodajni mesti za nakup goriva ter ostalih izdelkov in storitev zaprti. Prodajni mesti se zapirata v ponedeljek, 17. julija, ob 7. uri zjutraj. Počivališče bo v času del odprto. Med prenovo so stranke vabljene na bližnja Petrolova prodajna mesta ob izvozih z ljubljanske obvoznice ter na ostala prodajna mesta na avtocestnem križu. Lokacije vseh prodajnih mest, tudi izven avtocest, so dostopne na povezavi: Prodajna mesta | Petrol

»Prodajni mesti sta umeščeni ob eno od najbolj prometnih cest v Sloveniji. Glede na starost obeh objektov, zgrajenih leta 1990, smo se v skupini Petrol odločili, da na mestu obstoječih objektov zgradimo dve povsem novi prodajni mesti, ki bosta ustrezali sodobnim zahtevam in nudili možnost razvoja novih vsebin ter prilagajanja trendom. Z novogradnjama želimo zagotoviti primerno okolje za odlično uporabniško izkušnjo. S tem sledimo poslanstvu skupine Petrol, ki pravi, da želimo postati prva izbira za nakupe na poti. Prodajni mesti bosta po svoji velikosti, kakovosti, drugačnosti ter pestrosti ponudbe pozitivno izstopali v tem delu Evrope in na področju prodajnih mest postavili nove, višje standarde,« je ob začetku projekta dejal Jože Smolič, član uprave Petrola odgovoren za prodajo.

Skupina Petrol si je v strategiji do leta 2025 zadala pomemben strateški cilj – da med potrošniki postane prva izbira za postanek na poti, vizija Petrola pa je postati integriran partner v energetski tranziciji v “WOW” uporabniško izkušnjo. Za dosego tega cilja so med strateške iniciative umestili tudi razvoj prodajnega mesta prihodnosti, ki bo s svojo zasnovo, vsebino in prilagodljivostjo zagotavljal odlično uporabniško izkušnjo.

Prodajno mesto Barje – prodajno mesto prihodnosti

Novi prodajni mesti Barje jug in sever bosta strankam ponudili široko paleto izdelkov in storitev, predvsem pa bosta edinstveni v tem, da bodo lahko obiskovalci v prostorih prodajnega mesta, ki bo večje od 1000 m2, izbirali med kar tremi različnimi ponudniki hrane – Fresh, Marche in McDonald’s. Slednji bo obiskovalcem nudil tudi možnost priročnega nakupa hrane s pomočjo linije “drive in”.  V prodajni prostor bodo umeščeni še štirje kavni kotički z vitrinami s pekovskimi izdelki.

Obe prodajni mesti bosta pod več kot 1200 m2 veliko nadstrešnico vključevali 18 točilnih mest za osebna vozila in 6 točilnih mest za tovorna vozila. Na lokacijah bodo stranke lahko opravile nakup klasičnih goriv ter LPG, CNG in AdBlue, v kasnejšem obdobju pa bo omogočena tudi umestitev polnilnice za LNG in vodik. Na območju prodajnih mest bo urejenih kar 30 parkiranih mest za voznike tovornjakov, 90 parkiranih mest pa bo v upravljanju družbe DARS.

Poseben prostor bo namenjen tudi voznikom električnih vozil, saj je predvidena postavitev štirih polnilnih mest z ultra hitrimi polnilnicami, kasneje pa še možnost širitve polnilnic na območje počivališča ter prostor za umestitev baterijskih hranilnikov. Energija za polnjenje e-vozil in za samooskrbo prodajnega mesta bo prihajala iz sončnih panelov, ki bodo nameščeni na strehi obeh prodajnih mest v okviru projekta Petrol Green.

Fresh, Marché in McDonalds – združeni v pestro gastronomsko ponudbo

V okviru strateške usmeritve za razvoj modernega prodajnega mesta so se v skupini Petrol osredotočili tudi na področje gastronomije. Njihove stranke bodo na novih prodajnih mestih Barje jug in sever lahko izbirale tudi med ponudbo Marché in McDonald’s. »V tujini je tovrstni koncept – več ponudnikov prehrane na enem mestu že utečena praksa, v Sloveniji pa bosta prodajni mesti na Barju prva dva primera. Na že danes izredno obiskanih lokacijah bomo ponudili pestro gastronomsko ponudbo ter ambient in udobje t. i. food courta, kot ga poznamo iz trgovskih centrov. Tudi v prihodnje si želimo, da bi se na naših prodajnih mestih povezovali z različnimi partnerji ter tako skupaj ustvarili »WOW« uporabniško izkušnjo ob postanku pri nas,« je napovedal Bojan Kurež, direktor službe Razvoj fizičnih prodajnih mest v Petrolu.

»Veseli smo, da z začetkom gradnje novih prodajnih mest na počivališčih Barje sever in jug nadaljujemo sodelovanje s Petrolom. Prepričani smo, da bomo tudi tokrat, s ponudbo novega koncepta prodajnega mesta, skupaj več kot uspešni. Zlasti pa bodo zadovoljni naši gostje, ki jim bomo na enem mestu ponudili pestro in kakovostno gastronomsko ponudbo, od naših klasikov, pestre zajtrk ponudbe, odlične kave in slaščic iz McCafeja do izvrstnega sladoleda. Lokacija bo gostom omogočala enostaven dostop in s tem izvrstno celostno izkušnjo,« je dejal Maxime Moulin, direktor podjetja Alpe-Panon d.o.o.

Aleksander Sinkovič Jurca, direktor podjetja Marche d.o.o., pa je povedal: »Gostinsko podjetje Marche d.o.o. je na slovenskem trgu prisotno od leta 2015 in upravlja šest restavracij in 11 bistrojev ob slovenskem avtocestnem križu, večji del ob Petrolovih prodajnih mestih. Podjetje s švicarskimi koreninami je poznano predvsem po svežini in kakovosti ponudbe. Marché koncept priprave hrane pred gosti zagotavlja preglednost ponudbe in izpolnjuje visoke zahteve gostov glede zdrave prehrane. Z raznoliko in svežo ponudbo Marché  ponuja edinstven ambient in izkušnjo nakupovanja na tržnici. Ponudba je raznovrstna in široko zastavljena, od domačih sladic in limonade, vrhunske kave, sveže pripravljenih sendvičev, raznolike, sezonske in vedno sveže solate ter širokega nabora toplih jedi. Z enako ponudbo bomo nastopili tudi na novih prodajnih mestih na Barju, zato dobrodošli v svetu svežine Marché, konec letošnjega leta«.