Page 6 - Revija Tranzit 2020 st21
P. 6

Aktualno



        Več prostora in/ali




        boljša aerodinamika
































        S septembrom začnejo veljati nova pravila o dimenzijah tovornjakov ter njihovih kabin. Pro-
        izvajalci tovornjakov v Evropi bodo imeli bolj proste roke pri oblikovanju kabin, predvsem v
        smislu večjih dimenzij.

           Že več kot šest let se strokovnjaki   biti porabljeni samo za povečanje   Pravila o največji dovoljeni dolžini
        v evropskem parlamentu pogovarjajo   kabine, naj bi največ profitirala aerodi-  nalaganja se ne spremenijo. Kar se bo
        o možnem povečanju dimenzij tovor-  namika. Izboljšanje zračnega upora je   spremenilo, je, da bo pred in za kabino
        njakov. V Bruslju so najprej govorili   ena postavka, ki še lahko prinese nekaj   dodatni prostor za izboljšanje aerodina-
        o  kar  dveh  metrih  dodatne  dovo-  na področju varčevanja z gorivom,   mike. Voznik bi lahko imel od tega koristi,
        ljene dolžine. Kmalu pa so vse skupaj   medtem ko so motorji z notranjim   ker se v okviru teh novih pravil ustvarja
        »skrčili« na pol metra, danes je govora   zgorevanjem že na takšni stopnji, da   tudi več notranjega prostora. Novi ukrepi
        o dodatnih 40 centimetrih. Na račun   jih je težko še bolj optimirati in z nji-  zagotavljajo predvsem možnost boljše
        teh dodatnih centimetrov, ki morajo   hovo pomočjo znižati porabo.      racionalizacije pri snovanju kabin in to





























          Aerodinamika je naslednji velik korak k znižanju porabe.



        6 6
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11