Page 14 - Revija-Tranzit-2018-09
P. 14
Novo v Sloveniji
Hyundai električna Kona
Nova električna Kona ponuja enega najzmogljivejših
električnih pogonskih sklopov na trgu, ki je na voljo v
dveh različicah. Različica z večjo kapaciteto baterije po-
nuja doseg do 482 km ter premore 150 kW (204 KM)
zmogljiv elektromotor. Pogonski sklop z baterijo kapa-
citete 39,2 kWh pa zagotavlja 312 km dosega, elektro-
motor pa razvije 100 kW (136 KM). Za prav poseben ob-
čutek pri vožnji z novo električno Kono poskrbi sistem
za pretikanje s pomočjo gumbov, ki omogoča popol-
noma intuitivno upravljanje z električnim pogonskim
sklopom. Prav tako preprosto je prilagajanje sistema za del 39,2 kWh prične pri 34.800 evrih, za močnejši mo-
regenerativno zaviranje, ki pri zaviranju z elektromotor- del 64 kWh pa pri 41,000 evrih. Treba je še povedati, da
jem zbira zavorno energijo. Cenovna paleta se za mo- k ceni država prispeva 7.500 evrov ekoloških subvencij.
Audi Q8
Veliki križanci med kupeji in SUV vozili so že nekaj žine Q. Kljub temu, da je za slabih 7 centimetrov krajši
časa zelo priljubljeni, sedaj se v ta segment podaja od Q7, pa je s svojimi petimi metri dolžine vseeno prav
tudi Audi z novim modelom Q8, ki zaseda vrh dru- impozanten. Zahvaljujoč padajoči liniji strehe deluje
nižji od Q7, trimetrsko medosje pa obljublja
izredno veliko prostora v notranjosti. Vizualno
se avtomobil lahko loči od ostalih članov dru-
žine Q zahvaljujoč novemu Audijevemu obli-
kovalskemu jeziku, notranjost pa ni podobna
nobenemu člani družine Q, temveč korenine
vleče iz limuzin A6 in A8. Trenutno ga poga-
nja le trilitrski V6 TDI z močjo 210 kW/286 KM,
v začetku naslednjega leta pa naj bi bil na vo-
ljo še šibkejši TDI ter trilitrski bencinski TFSI s
340 KM. Audi novi Q8 izdeluje na Slovaškem,
na voljo pa je od 83.400 evrov naprej.
Mercedes-Benz razred C
Po dobrih štirih letih je razred C prejel osvežitveni pa- prenovljenega razreda C se prične pri 31.500 evrih za
ket in s tem postal še bolj eleganten in luksuzen, kar limuzino C 160 in pri 33.500 za limuzino C 180 d.
je tudi nekakšen imperativ pri Mercedesih. Polepšan
je izgled, dodani so stilski elementi, izboljšana je po-
vezljivost, predvsem pa je na višjem nivoju varnost, av-
to pa lahko odslej vozi tudi sam. Razred C je na trgu
25 let, v tem času so ga poganjali številni motorji, no
sedaj lahko zapišem, da osnovo bencinskega pogona
tvori vsega 1,5-litrski motor, ki v izvedbi C 200 razvija
kar 184 KM. Pri dizelskih motorjih je sedaj tudi v razre-
du C na voljo sodoben dvolitrski štirivaljnik s prostor-
nino dveh litrov, osnovo pa tvori 1,6-litrski dizelaš, na-
menjen izvedbam C 180 d in C 200 d. Cenovna paleta
14