Page 14 - Revija-Tranzit-2018-09
P. 14

Novo v Sloveniji





           Hyundai električna Kona

           Nova električna Kona ponuja enega najzmogljivejših
           električnih pogonskih sklopov na trgu, ki je na voljo v
           dveh različicah. Različica z večjo kapaciteto baterije po-
           nuja doseg do 482 km ter premore 150 kW (204 KM)
           zmogljiv elektromotor. Pogonski sklop z baterijo kapa-
           citete 39,2 kWh pa zagotavlja 312 km dosega, elektro-
           motor pa razvije 100 kW (136 KM). Za prav poseben ob-
           čutek pri vožnji z novo električno Kono poskrbi sistem
           za pretikanje s pomočjo gumbov, ki omogoča popol-
           noma intuitivno upravljanje z električnim pogonskim
           sklopom. Prav tako preprosto je prilagajanje sistema za   del 39,2 kWh prične pri 34.800 evrih, za močnejši mo-
           regenerativno zaviranje, ki pri zaviranju z elektromotor-  del 64 kWh pa pri 41,000 evrih. Treba je še povedati, da
           jem zbira zavorno energijo. Cenovna paleta se za mo-  k ceni država prispeva 7.500 evrov ekoloških subvencij.





               Audi Q8

               Veliki križanci med kupeji in SUV vozili so že nekaj   žine Q. Kljub temu, da je za slabih 7 centimetrov krajši
               časa zelo priljubljeni, sedaj se v ta segment podaja   od Q7, pa je s svojimi petimi metri dolžine vseeno prav
               tudi Audi z novim modelom Q8, ki zaseda vrh dru-  impozanten. Zahvaljujoč padajoči liniji strehe deluje
                                                                      nižji od Q7, trimetrsko medosje pa obljublja
                                                                      izredno veliko prostora v notranjosti. Vizualno
                                                                      se avtomobil lahko loči od ostalih članov dru-
                                                                      žine Q zahvaljujoč novemu Audijevemu obli-
                                                                      kovalskemu jeziku, notranjost pa ni podobna
                                                                      nobenemu člani družine Q, temveč korenine
                                                                      vleče iz limuzin A6 in A8. Trenutno ga poga-
                                                                      nja le trilitrski V6 TDI z močjo 210 kW/286 KM,
                                                                      v začetku naslednjega leta pa naj bi bil na vo-
                                                                      ljo še šibkejši TDI ter trilitrski bencinski TFSI s
                                                                      340 KM. Audi novi Q8 izdeluje na Slovaškem,
                                                                      na voljo pa je od 83.400 evrov naprej.








           Mercedes-Benz razred C

           Po dobrih štirih letih je razred C prejel osvežitveni pa-  prenovljenega razreda C se prične pri 31.500 evrih za
           ket in s tem postal še bolj eleganten in luksuzen, kar   limuzino C 160 in pri 33.500 za limuzino C 180 d.
           je tudi nekakšen imperativ pri Mercedesih. Polepšan
           je izgled, dodani so stilski elementi, izboljšana je po-
           vezljivost, predvsem pa je na višjem nivoju varnost, av-
           to pa lahko odslej vozi tudi sam. Razred C je na trgu
           25 let, v tem času so ga poganjali številni motorji, no
           sedaj lahko zapišem, da osnovo bencinskega pogona
           tvori vsega 1,5-litrski motor, ki v izvedbi C 200 razvija
           kar 184 KM. Pri dizelskih motorjih je sedaj tudi v razre-
           du C na voljo sodoben dvolitrski štirivaljnik s prostor-
           nino dveh litrov, osnovo pa tvori 1,6-litrski dizelaš, na-
           menjen izvedbam C 180 d in C 200 d. Cenovna paleta



        14
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19