Gospodarska vozila

Prihaja povsem novi Ford Ranger

Ford razkriva najpametnejšega, najbolj vsestranskega in najzmogljivejšega Rangerja doslej. Na podlagi dolgoletnega strokovnega znanja o poltovornjakih in temeljitega razumevanja njihovih uporabnikov je Ford v sodelovanju s strankami po vsem svetu ustvaril vozilo, ki bo s svojo zanesljivostjo pri poslovanju, družinskem življenju in pustolovščinah navduševalo lastnike naslednje generacije Rangerja.

Živeti kot Ranger

Ford temu pravi “živeti kot Ranger” in s tem se strinja vsak oblikovalec in inženir, ki sodeluje pri ustvarjanju nove generacije Rangerja. Projekt nove generacije Rangerja je vodil Fordov center za razvoj izdelkov v Avstraliji. Njegova mednarodna ekipa predanih oblikovalcev in inženirjev je sodelovala z ekipami po vsem svetu.

Vizualno je nova generacija Rangerja drzna in samozavestna, z izrazito zunanjo podobo, ki si deli Fordov globalni DNK oblikovanja pickupov. Oblikovanju dajeta pečat odločna nova maska in značilna žarometa s svetili v obliki črke C spredaj, medtem ko prefinjena bočna linija od pokrova motornega prostora do kesona vključuje drznejše blatnike, ki Rangerju zagotavljajo samozavestno držo. Ford Ranger prvič ponuja matrične žaromete LED. Zadaj so luči oblikovane skladno z značilno grafiko na sprednjem delu. V notranjosti je kabina, ki se prav nič ne razlikuje od osebnega avtomobila, še prestižnejša ter navduši z uporabo vrhunskih na otip mehkih materialov in z izrazitim navpično postavljenim sredinskim zaslonom na dotik s Fordovim sistemom za povezljivost in razvedrilo SYNC 4.

Pod novo karoserijo se skriva izboljšano podvozje, ki zagotavlja 50 mm daljšo medosno razdaljo in 50 mm širši kolotek kot pri prejšnjem Rangerju. Hidroformirana struktura sprednjega dela ustvari več prostora za novi motor V6 in pomaga, da je Ranger pripravljen na uporabo drugih pogonskih tehnologij v prihodnosti. Prav tako odpira sprednji del pickupa, kar omogoča večji pretok zraka do hladilnika, ki pomaga ohranjati nizke delovne temperature pri vleki ali prevozu težkih tovorov.

 

Novi pogonski sklopi

Ponovno je na voljo preizkušeni 3,0-litrski turbodizelski motor V6. To je eden od treh turbodizelskih motorjev, ki bodo na voljo ob začetku prodaje. Naslednja generacija Rangerja bo na voljo tudi z izbiro preverjenih 2,0-litrskih vrstnih štirivaljnih dizelskih motorjev z enojnim ali dvojnim turbopolnilnikom (Bi-Turbo). Da bi razvili vožnjo in vodljivost, kakršni pričakujemo od pickupa, ki ga stranke uporabljajo za različna dela, družinske vožnje in zabavo, so se inženirji osredotočili na osnove. Sprednji kolesi so premaknili za 50 mm naprej – zaradi boljšega vstopnega kota – in ju obenem za boljše obvladovanje terena pomaknili navzven, kar oboje izboljša izkušnjo terenske vožnje.

Kupci bodo lahko izbirali med dvema sistemoma štirikolesnega pogona – elektronskim z možnostjo izbire med vožnjo in naprednim novim sistemom stalnega štirikolesnega pogona s pomirjujočim načinom ‘nastavi in pozabi’, ki je zasnovan za zmogljivost, ko in kjer jo uporabniki potrebujejo.

Notranjost, osredotočena na uporabnika

Stranke so želele prilagodljiv in sodoben kokpit, ki poskrbi tako za delovne kot za družinske obveznosti. Tako lahko Ranger služi kot delovni prostor in zatočišče, saj zagotavlja pametne in povezane funkcije z več udobja in možnosti shranjevanja kot kdaj koli prej.

Srce Rangerjeve izkušnje povezljivosti je velik 10,1- ali 12-palčni zaslon na dotik na sredinski konzoli. Ta dopolnjuje popolnoma digitalno instrumentno ploščo in je povezan z najnovejšim Fordovim sistemom SYNC™ 4, ki je pripravljen za uporabo z glasovnim upravljanjem sistemov za komunikacije, razvedrilo in informacije.

Številni tradicionalni gumbi za upravljanje načina vožnje so se z armaturne plošče in sredinske konzole preselili na poseben prikaz na zaslonu SYNC™. Z enim pritiskom na gumb lahko vozniki preidejo na Rangerjev namenski zaslon za vse terenske in vozne načine, kjer lahko spremljajo pogonski sklop, kot krmiljenja, kote nagiba in naklona vozila ter druge kontrolne elemente.

Izdelan za še večjo storilnost z boljšim dostopom in bolj funkcionalnim prostorom

To je bil navdih za izdelavo integrirane stranske stopnice za zadnjimi pnevmatikami naslednje generacije Rangerja, ki zagotavlja čvrstejši in stabilnejši način za dostop do kesona. Poleg tega je Rangerjeva ekipa poskrbela, da je na kesonu možno namestiti in varno prevažati različne vrste tovora.

Med dodatne premišljene, na uporabnika osredotočene poteze sodi tudi nova, trpežna plastična obloga kesona, ki pomaga pred poškodbami zaščititi tako pickupov keson kot kolena lastnikov, ki klečijo na jeklenem dnu kesona. Dodatne točke za privezovanje tovora – na močnih jeklenih cevnih vodilih – zagotavljajo priročno možnost za zavarovanje tovora. Čvrsti, prilagodljivi pokrovi ob stranicah kesona in na celotni širini zadnjih vratc kesona skrivajo konstrukcijske pritrdilne točke za prekrivala in drugo dodatno opremo iz poprodajnega programa.

Kupci v Evropi bodo lahko že od začetka prodaje svojega novega Rangerja prilagodili z več kot 150 tovarniško podprtimi dodatki za delo, mestno uporabo in pustolovščine. Mednje sodijo tudi dodatki, razviti v sodelovanju s svetovno terensko legendo, podjetjem ARB 4×4.

Naslednjo generacijo Rangerja bodo od leta 2022 izdelovali v Fordovih tovarnah na Tajskem in v Južni Afriki, drugi trgi pa bodo objavljeni pozneje. Naročila za novo generacijo Rangerja bodo v Evropi začeli sprejemati v drugi polovici leta 2022, dobave kupcem pa bodo sledile v začetku leta 2023.