Predstavljamo: MAN TGE

Pri Bavarskem MANu so zaznali povečano potrebo po lahkih gospodarskih vozilih in se tudi sami pripravili na vstop v ta segment. Njihov adut v tem razredu se imenuje TGE.

MAN-ova ponudba vozil se je do sedaj tradicionalno pričenjala z vozili od 7,5 pa vse do 44 ton, sedaj pa se je ta meja spustila celo na tri tone, saj MAN ponuja vozilo za praktično vse transportne naloge.

MAN TGE je na voljo z dvema medosnima razdaljama, tremi dolžinami (od 5983 do 7388 mm) in tremi višinami (2340, 2575 in 2800 mm). V največji izvedbi je tovorni prostor velik 18 m3, na voljo pa so izvedbe s skupno maso od 3 do 5,5 tone. Tovorni prostor je osvetljen z LED lučmi, po celotni dolžini pa so nameščena pritrjevalna vodila. Predelna stena je na spodnji strani dvignjena od tal, kar omogoča dodatnih 25 centimetrov za prevoz daljših predmetov. Za lažjo organizacijo tovora so na voljo tudi stropni nosilci.

Osnovo gradijo štiri izvedenke in sicer furgon, šasija za nadgradnjo z enojno ali dvojno kabino ter kombi za prevoz potnikov. Sama tovarna pa ponuja več kot 20 različnih nadgradenj in skupno 69 različnih izvedenk.

MAN TGE se lahko pohvali z izredno nizkimi stroški vzdrževanja, majhno obrabo, nizko porabo ter številnimi asistenčnimi sistemi, ob čemer se vozilo ponaša  tudi z izjemno nizkim koeficientom zračnega upora, ki znaša vsega 0,33, kar je najboljši rezultat v razredu in odločno pripomore k nižji porabi goriva. Fleksibilnost in prilagodljivost so glavni aduti novinca, zato so kupcem na voljo različne konfiguracije ter sprednji, zadnji ali vsekolesni pogon in ročni 6-stopenjski ali samodejni 8-stopenjski menjalnik. Za pogon skrbi dvolitrski dizelaš, ki razvija 75 kW (102 KM), 90 kW (122 KM), 103 kW (140 KM) i 130 kW (177 KM). Najmočnejši stroj je za oskrbo z zrakom opremljen s kar dvema turbinama.

Notranjost je svetla, prostorna in zelo ergonomična. Ozek A stebriček skrbi za boljšo preglednost, na voljo je več prostora za noge, vozniku pa bo služila kot mobilna pisarna, saj ima številna odlagalna mesta, kakor tudi pritrjevala za papirje, telefon ali tablico. Materiali so trpežni, kakor v tovornjaku, s čimer se zagotavlja daljša življenjska doba.

Da bi se nosilnost še povečala, pa lahko 5,5 tonska izvedba za sabo vleče še prikolico skupne mase 1,5 tone, kar pomeni da je lahko najvišja dovoljena masa tudi 7 ton. Ob tem je vozilo lahko opremljeno tudi s sistemom za pomoč pri vzvratnem parkiranju s prikolico ali brez.