Naročilo za 75 električnih eActros 600
Ponudnik logističnih storitev Simon Loos znova stavi na električne tovornjake družbe Mercedes-Benz Trucks in je zato naročil 75 vozil eActros 600. Nizozemsko podjetje s tem razširja svoj električni vozni park, ki ga sestavljajo pretežno tovornjaki znamke Mercedes-Benz, na skupno 135 vozil. Pogodba, sklenjena na sejmu IAA Transportation v Hannovru, je eno največjih naročil za električne tovornjake družbe Mercedes-Benz Trucks doslej.
To poletje je Simon Loos kot prvo podjetje zunaj Nemčije začelo s praktičnim testiranjem tovornjaka eActros 600, za katerega so testni inženirji družbe Mercedes-Benz Trucks posebej usposobili tri poklicne voznike. V nekaj mesecih je predserijski prototip tovornjaka eActros 600 prevozil 25.000 kilometrov med dobavitelji ter regionalnimi in nacionalnimi distribucijskimi centri Albert Heijn, največjo verigo supermarketov na Nizozemskem, in dokazal svojo praktično uporabnost, kar zadeva udobje med vožnjo, varnost, porabo goriva in razdaljo.
Tjeerd Tromp, vodja prodaje pri Daimler Truck Nederland, je ponosen na sodelovanje med podjetjema Simon Loos in Daimler Truck Nederland: »Med podjetjema že desetletja obstaja pristno partnerstvo. Podjetje Simon Loos je z izvedbo praktičnega testiranja pomembno prispevalo k optimizaciji tovornjaka eActros 600, ki bo kmalu šel v serijsko proizvodnjo. Zato je res lepo, da smo to sodelovanje potrdili z naročilom v takšnem obsegu. To ni le dokaz zaupanja v naš izdelek, temveč tudi tega, da je električne tovornjake že mogoče v polni meri izkoristiti pri vsakodnevni uporabi.«
Tudi Wim Roks, vodja voznega parka pri podjetju Simon Loos, je navdušen nad novostjo: »eActros 600 bo zares spremenil stvari. Medtem ko smo prej z vozili na električni pogon lahko varno načrtovali vožnje s približno 250 do 300 kilometri, bomo s temi vozili lahko prevozili 500 kilometrov. S tem razdalja ni več ovira pri načrtovanju za naše podjetje in pri integraciji elektromobilnosti bomo naredili velik korak naprej.«
Prvi tovornjak eActros 600 z edinstvenim videzom podjetja Simon Loos naj bi na ceste zapeljal že v prvem četrtletju leta 2025. Večina vozil je namenjena dobavi maloprodajnim podjetjem. Vozila se polnijo pri strankah na kraju samem.