Gospodarska vozila

Iveco osvežitve na voljo tudi v Sloveniji

Podjetje Benussi je Ivecove novosti predstavilo v idiličnem okolju hotela Roxanich v Motovunu.

Po tem ko je Iveco dodobra prevetril in posodobil ponudbo, je vse novosti predstavil tudi Slovenskim in Hrvaškim kupcem v prijetnem okolju vasice Motovun na Hrvaškem.

Prijazni prodajalci in svetovalci iz podjetja Benussi, ki pri nas in na Hrvaškem zastopa znamko Iveco, so nam razložili, da je Iveco v posodobitev celotne palete vozil vložil kar milijardo evrov. Levji delež naložb v posodobitev svojih vozil je namenil težkim tovornjakom razreda S- in X-Way, pri čemer je bila najpomembnejša sprememba posodobitev motorja xCursor 13. Novi motor, ki ga je razvila Ivecova sestrska znamka FTP Industrial, je na voljo z močjo vse do 580 KM (2800 Nm), zaradi česar je to sedaj najmočnejši 13-litrski agregat na trgu. Motor, ki lahko deluje tudi na plin in je celo pripravljen na pogon z vodikom, ima nov turbopolnilnik, višji tlak v skupnem vodu (2500 barov) ter novo glavo in blok cilindra. Je lažji od svojega predhodnika in tudi varčnejši. V kombinaciji z najnovejšim menjalnikom ZF Traxon Gen2 in novo, hitrejšo redukcijo na zadnji premi Iveco trdi, da vozilo omogoča do 7 % nižjo porabo goriva.

Zbrane je nagovoril direktor podjetja Silvano Benussi.

Napredni prediktivni tempomat lahko prispeva še 1,5-odstotno izboljšavo. Iveco je prav tako izkoristil priložnost in predstavil kabino brez ogledal, ob tem pa trdi, da lahko zamenjava običajnih vzvratnih ogledal z opcijskim zaslonom in kamerami zniža porabo goriva za nadaljnjih 1,5 %, kar skupno znese vse do 10 % nižje porabe goriva.

Namesto ogledal je sedaj opcijsko na voljo sistem kamer.

Notranjost S-Waya je prav tako prenovljena. Ima novo prilagodljivo armaturno ploščo, kjer lahko sami izbiramo materiale in barve. Voznik se v njej počuti odlično. Deležen je popolnoma digitalnega kokpita z instrumentno ploščo TFT. Nov je tudi večfunkcijski volan, na katerem je nameščen gumb stop/start. Čeprav na armaturni plošči ni ravne površine, je na sovoznikovi strani nova izvlečna mizica in dodaten prostor za shranjevanje. Elektronska ročna zavora, nameščena na armaturni plošči, s samodejnim vklopom in prav tako pomaga sprostiti prostor v notranjosti.

Novosti v notranjosti so očitne, najbolj pa izstopa gumb za zagon motorja, nameščen na volanu, kot v superšportnih avtomobilih.

Nekaj ​​manjših sprememb je bilo tudi na zunanjosti tovornjaka, ki ima zdaj nekoliko spremenjeno masko. Iveco, izkorišča želje voznikov in operaterjev po individualnosti s prilagajanjem in peronalizacijo svojih S-Way vozil, zato sedaj ponuja na izbiro kar osem različnih rešetk hladilnika. Nova je grafika na stranskem oknu, posodobljen logotip Iveco pa zdaj zavzema častno mesto na sprednjem delu.

Posodobljena sta tudi Euro Cargo in najmanjši Daily.

Srednji razred

Iveco je posodobil tudi ponudbo v srednjem razredu, katerega zastopa model Eurocargo. Poleg manjše prenove in novega digitalnega kokpita je najpomembnejša sprememba uvedba povsem novega motorja Tector 7 CNG. 6,7-litrski motor je na voljo z močjo 220 KM, 250 KM in 280 KM. Novost je tudi ZF-ov 8-stopenjski samodejni menjalnik ZF8-HP, ki je na voljo tako za plinsko kot dizelsko različico. Iveco trdi, da lahko to zmanjša porabo goriva do 5 %. Iveco Eurocargo je tako edini tovornjak s plinskim pogonom v svojem razredu.

Električni Iveco Daily je zdaj na voljo tudi s četrto baterijo, ki dodatno povečuje doseg.

Sodobnejši Daily

Spremembe v notranjosti vključujejo 10,25-palčni digitalni voznikov zaslon in prenovljen infotainment sistem z 10-palčnim zaslonom. Izboljšana je bila tudi ePTO enota, ki zdaj ponuja 50 kW moči. Iveco pravi, da bo dodatna moč omogočila uporabo za širši nabor opreme, vključno s specializiranimi vozili, kot so gasilska vozila, snežni plugi in vozila za odvoz smeti.

Električni Iveco Daily bo zdaj na voljo tudi s četrto baterijo, ki bo dodatno povečala doseg. Četrta baterija je na voljo pri različicah s šasijo in kabino za skupno težo do 7,2 tone, s čimer se poveča zmogljivost celotnega baterijskega sklopa na 148 kWh. Poleg tega imajo šasije kabine zdaj tudi možnost stransko nameščenega polnilnega priključka. Iveco pravi, da bo tako polnjenje bolj priročno za voznike.

 

Prijavite se na naše novice!
Prejeli boste 2 do 3 novice mesečno s področja avtomobilizma, transporta in logistike.
Brez skrbi! Od sporočil se lahko enostavno odjavite s klikom na povezavo "Odjava". 
close-link