Gospodarska vozila

»E« je dostava brez emisij

Opel Vivaro-e je prvo popolnoma električno komercialno vozilo nemškega proizvajalca vozil Opel. Zdaj prihaja na trg, ko je dobava blaga in storitev brez emisij postala nujna na mnogih področjih.

Novi baterijski električni Vivaro-e je na voljo v treh dolžinah in z različnimi karoserijskimi različicami. To profesionalcem omogoča, da izkoristijo brezkompromisno mobilnost od vrat do vrat. Nov Opel Vivaro-e je funkcionalen dostavnik za podjetja z najvišjimi zahtevami. Le ta niso pripravljena sklepati kompromisov pri svojih optimiziranih delovnih procesih. Vivaro-e se proizvaja v istem obratu in v isti liniji kot različice z dizelskimi motorji.

Medtem ko je Vivaro-e enako vsestranski in prilagodljiv kot katerikoli drug Vivaro, so njegove nosilnosti primerljive s tistimi podobnih kombijev z motorji z notranjim izgorevanjem. S 1.275 kilogrami nosilnosti ponuja Vivaro-e skoraj takšno nosilnost kot dizelska različica (največja nosilnost 1.405 kilogramov). Poleg tega je edino elektrificirano vozilo v segmentu, ki lahko vleče prikolico z maso ene tone.

Dve bateriji

Kupci vozila Vivaro-e lahko izbirajo med dvema velikostma litij-ionskih baterij, odvisno od svojih potreb: s 75 kWh do 330 km ali, za tiste, ki imajo manj intenzivno dnevno uporabo svojega vozila, s 50 kWh in dometom do 230 kilometrov, oba v preizkusnem ciklu WLTP [1]. Bateriji sta sestavljeni iz 18 ali 27 modulov. Baterijski sklop je tekočinsko hlajen preko istega tokokroga, ki skrbi tudi za klimatizacijo kabine. To poveča njegovo učinkovitost in življenjsko dobo in olajša njegovo vzdrževanje. Ker je bila baterijsko električna različica načrtovana od vsega začetka, so baterije shranjene pod nakladalnim prostorom, tako da ne ogrožajo uporabe le tega. Prefinjen regenerativni zavorni sistem, ki obnavlja energijo, nastalo pri zaviranju ali upočasnjevanju, še poveča učinkovitost.

S 100 kW (136 KM) in 260 Nm navora iz električnega pogonskega sistema Vivaro-e ponuja boljše zmogljivosti kot večina električnih gospodarskih vozil. Elektronsko nadzorovana najvišja hitrost 130 km/h omogoča varno, avtocestam prilagojeno hitrost, hkrati pa ohranja električni doseg. Baterija, ki je nameščena pod nakladalnim prostorom, znižuje tudi težišče, kar koristi krmiljenju in stabilnosti Vivara-e tudi pri polni kapaciteti nosilnosti, hkrati pa prispeva k večjemu užitku v vožnji.