Porsche 4Kids kot dobrodošlo razvedrilo

Brezplačna ponudba za družine – v otroški sobi zagotovo ne bo dolgčasa

V preteklih tednih se je preživljanje dneva zelo spremenilo tudi za mnoge otroke. Vrtci in šole so zaprti, zaposleni starši so razpeti med službo in varstvom otrok, delo od doma prinaša nove priložnosti in obenem velikanske izzive. Porsche je zdaj za družine pripravil dobrodošlo razvedrilo za preživljanje dneva: Porsche 4Kids, brezplačno ponudbo, ki jo lahko koristite od doma.

Tom Targa in Tina Turbo

Na spletni strani www.porsche4kids.com so za mlade obiskovalce pripravili različne igre in aktivnosti. Deklice in dečki lahko tam najdejo na primer pobarvanke, navodila za ročno ustvarjanje, besedne igre, spomin, sestavljanke in slike, na katerih je treba poiskati razlike ali napake. Otrokom bosta pri igrah, spoznavanju vsebin in dejavnostih pomagali Porschejevi maskoti, Tom Targa in Tina Turbo, in sicer v nemškem ali angleškem jeziku. “Otrokom želimo omogočiti dostop do mobilnosti današnjega in jutrišnjega dne ter do družbeno relevantnih tem, kot sta trajnost in varnost v cestnem prometu. Želimo jih motivirati za odkrivanje in spoznavanje zanimivosti, smeh in zabavo,” je povedal Oliver Eidam, vodja za partnerstva znamke in sponzorstvo.

Porsche 4Kids

Platforma Porsche 4Kids prinaša edinstvena spletna doživetja z visokimi didaktičnimi standardi. Otroci se torej ne bodo le zabavali, temveč lahko na spletni strani tudi urijo svojo koncentracijo in se učijo skozi igro. Kdor želi smiselno preživljati čas tudi stran od interneta, si lahko prenese in natisne najrazličnejše predloge za barvanje. Porschejevi traktorji ali dirkalniki za formulo E, stripi ali igre, kot so Mesto, država, Porsche – za vsakega otroka se bo našla želena predloga za preživljanje prostega časa. Kdor je star vsaj 12 let in si želi sodelovati v poučnem kvizu, se lahko udeleži izziva Porsche Museum E-Mobility Challenge. Na tej raziskovalni odpravi bodo otroci izvedeli marsikaj o električni mobilnosti. Na primer, kako deluje elektromotor, kje se shranjuje električna energija in ali elektrika pride samo iz električne vtičnice.

Porsche 4Kids se odlično ujema s sloganom današnjega časa: #DreamsAreMadeAtHome. Pod tem ključnikom je Porsche začel globalno kampanjo za komuniciranje znamke na družabnih medijih. Uporabnike je tam pozval, da objavijo, kako si predstavljajo svojo sanjsko mobilnost. To je lahko lasten avto v garaži, modelček avtomobila ali pobarvana slika Porscheja iz spletne predloge.