Mercedes eActros 600 in Actros L se predstavljata v Hannovru
Družba Daimler Truck, v Hannovru predstavlja svojo pot k trajnostnemu transportu. Pri tem sta v središču temi razogljičenja in digitalizacije. Najzanimivejša novost, ki jo Daimler Truck predstavlja na sejmu, je tovornjak z akumulatorskim električnim pogonom Mercedes-Benz eActros 600. S svojo novo vrhunsko električno pridobitvijo želi proizvajalec razogljičiti mednarodni transport. Velika kapaciteta akumulatorja, ki znaša več kot 600 kilovatnih ur, in nova, posebej učinkovita električna pogonska os, ki so jo razvili v podjetju, omogočata vozilu eActros 600 doseg 500 kilometrov brez vmesnega polnjenja. Ta razdalja je bila dosežena v zelo stvarnih, realnih pogojih s 40 tonami skupne mase in jo je mogoče odvisno od načina vožnje ter poti tudi preseči. eActros 600 bo lahko na dan prevozil celo veliko več kot 1000 kilometrov. To mu omogoča vmesno polnjenje med zakonsko predpisanimi postanki, če so seveda na voljo možnosti polnjenja.
15.000 kilometrov
Dva predserijska prototipa sta to poletje med skoraj sedemtedensko in več kot 15.000 kilometrov dolgo testno vožnjo skozi 22 evropskih držav dokazala, kaj zmore eActros 600. To je bila najobsežnejša testna vožnja v zgodovini podjetja Mercedes-Benz Trucks. Vozili sta na poti, na kateri sta uporabljali izključno javne polnilne postaje, dokazali visoko energetsko učinkovitost modela eActros 600: prototipu, opremljenemu s posebno tehnologijo za merjenje porabe, je na celotni poti uspelo doseči povprečno porabo 103 kWh na 100 km. Preračunano glede na energijsko vrednost dizelskega goriva to ustreza porabi pribl. 10 l na 100 km, kar bi bilo s tovornim vozilom z običajnim pogonom nemogoče doseči. Na številnih dnevnih etapah bi bilo teoretično celo mogoče prevoziti več kot 600 kilometrov brez vmesnega polnjenja. V povprečju je eActros 600 pokril 25 odstotkov porabe pogona z rekuperirano energijo.
Actros L s futuristično obliko
Novi Actros L, ki bo na sejmu IAA Transportation praznoval svojo premiero, dokazuje, da Mercedes-Benz Trucks ostaja ena od gonilnih sil tudi v segmentu tovornjakov s konvencionalnimi pogoni. Actros L odlikujejo futuristična oblika, optimizirana aerodinamika, številne komfortne funkcije, varčni motorji, dobra vozna dinamika in najnovejši asistenčni sistemi. Daljši sprednji del in drugi aerodinamični ukrepi zagotavljajo do 3 odstotke manjšo porabo goriva.
Optimizirani pogonski sklop, ki ga sestavljata menjalnik G291-12 in zadnja prema RAR 2.278d in je že na voljo za nekatere modele, poleg znatno izboljšanega občutka vožnje, zlasti pri pospeševanju po klancu navzgor, ter manjše manevrirne hitrosti zagotavlja tudi tišjo in prijetnejšo vožnjo zaradi zmanjšanega števila vrtljajev pri hitrosti 80 km/h. Hkrati to še dodatno prispeva k manjši porabi goriva.