Ga prepoznate, novi VW Transporter
Volkswagen Gospodarska vozila predstavlja prve fotografije svojega popolnoma novega Transporterja. Vsaka tehnična podrobnost in funkcija je bila v primerjavi s predhodnikom izboljšana. Nova generacija ponuja več prostora, več nosilnosti, večjo vlečno zmogljivost, večjo učinkovitost in še več popolnosti. Sedma generacija bo predstavljena v treh različicah Transporter (kombi, furgon in keson) ter kot Caravelle (prevoz potnikov). Vozila poganjajo najsodobnejši turbodizelski, priključni hibridni in električni pogonski sistemi. Pogon na vsa kolesa je na voljo kot opcija. Še nikoli ni imel VW v ponudbi tako široke palete dostavnih vozil: novi Transporter in Caravelle, ID. Buzz in ID. Buzz Cargo, vsestranski Multivan in nova California, ki temelji na Multivanu.
Novi Transporter se kljub svoji velikosti z višino manj kot 2,0 metra (običajna streha) prilega v vsa običajna večnadstropna parkirišča. Z obračalnim krogom le 11,8 metra (običajna medosna razdalja) zlahka obvlada tudi ozke ovinke pri manevriranju. Največja nosilnost je do 1,33 tone. In če to ni dovolj, lahko nova generacija Transporterja vleče prikolice težke do 2,8 tone. Razširjen je paket standardne opreme. Od zdaj naprej vedno na vozilu: žarometi LED, zadnje luči LED, elektronska parkirna zavora s funkcijo Auto Hold, 12-palčni digitalni instrumenti (Digital Cockpit), infotainment sistem (vključno z DAB+, Apple CarPlay, Android Auto, spletnimi storitvami in 13-palčni zaslon na dotik), večfunkcijski volan, sistem za zagon brez ključa, senzor za dež, asistent za vozni pas, avtonomno zaviranje v sili in dinamični prikaz prometnih znakov. Furgon je zdaj serijsko opremljen tudi s pregrado. Kombi opremljen s stekli zadaj odlikujejo trije samostojni sedeži v drugi sedežni vrsti in avdio sistem s šestimi namesto štirimi zvočniki.
Volkswagen Gospodarska vozila s predstavitvijo novih različic Transporterja in Caravelle znatno širi svojo ponudbo pogonskih sistemov. Poleg najnovejših turbodizelskih motorjev (TDI) bosta oba modela na voljo tako s priključnim hibridnim pogonom kot tudi s povsem električnim pogonom. Predprodajna faza že poteka s tremi različnimi možnostmi moči motorja TDI: 81 kW (110 KM), 110 kW (150 KM) in 125 kW (170 KM). Prav tako je že mogoče naročiti novo razviti priključnohibridni pogon (eHybrid) s sistemsko močjo 171 kW (232 KM). Kmalu bodo sledili trije električni pogoni z močjo 100 kW (136 KM), 160 kW (218 KM) in 210 kW (286 KM) ter neto kapaciteto baterije 64 kWh. Poleg tega bo na voljo električna različica z zmanjšano močjo in manjšo baterijo za mestni dostavni promet. Modela TDI in eHybrid imata pogon na sprednja kolesa. Sistem štirikolesnega pogona 4MOTION je na voljo kot opcija za različice TDI od 110 kW. Povsem električni modeli imajo pogon na zadnja kolesa; tukaj je kasneje načrtovana tudi različica s štirikolesnim pogonom. TDI s 125 kW je serijsko opremljen z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom; ta menjalnik je na voljo tudi kot opcija za 110 kW TDI. Samodejni menjalnik standarden za priključne hibride in električne modele.