Prihaja ID.3

Volkswagen s svojimi kupci vstopa v novo dobo podnebju prijazne mobilnosti in predstavlja popolnoma električni ID.3.

ID.3 je prvi model iz serije s platformo MEB za električna vozila ima nevtralno bilanco CO2.  Navdušuje z visoko vozno dinamiko, značilno za električne avtomobile. ID.3 je poleg tega popolnoma povezan in v posebni seriji ID.3 1ST omogoča električni doseg do 420 kilometrov (WLTP).

58 kWh

Vsi modeli ID.3 1ST so opremljeni z baterijo, po kateri je največ povpraševanja in ki ima dejansko uporabno energijsko vrednost 58 kWh. Za serijsko različico bosta pozneje na voljo tudi manjša baterija s kapaciteto 45 kWh in dosegom do 330 kilometrov ter večja baterija s kapaciteto 77 kWh in dosegom do 550 kilometrov. Zaradi svoje sposobnosti hitrega polnjena se ID.3 1ST lahko s polnilno močjo 100 kW v 30 minutah napolni z dovolj energije za približno 290 kilometrov dosega (WLTP).  Lahko pa tudi za  približno 200 kilometrov nadaljnje vožnje po avtocesti – to je občutno več, kot je bilo do sedaj običajno v segmentu kompaktnih vozil.

8 let

Za dolgo življenjsko dobo je poskrbljeno, saj bo Volkswagen za baterije ID.3 nudil jamstvo, ki bo veljalo 8 let ali do 160.000 km. Tudi videz vozila izdaja, da je ID.3 več kot le nov model. Njegov vizionarski dizajn zelo očitno napoveduje novo dobo električne mobilnosti, hkrati pa ustvarja prostor­nost, ki v polni meri izkorišča kompaktno zasnovo električnega pogona.

Kompaktne dimenzije

ID.3 brezkompromisno izkorišča oblikovno svobodo električnega vozila: skupno je dolg približno toliko kot Golf, a ima zaradi kratkih previsov nadpovprečno medosno razdaljo. V številkah: štirivratni ID.3 je dolg 4.261 mm, širok 1.809 mm in visok 1.552 mm, njegova medosna razdalja pa znaša 2.765 mm.

Ker bo osnovna cena serijskega modela v Nemčiji pod 30.000 evrov, bo cena ob upoštevanju predvidene državne subvencije primerljiva z običajnimi kompaktnimi vozili – električni avto za veliko ljudi. Pri nas ga pričakujemo naslednje leto.