Po treh letih obsežno prenovljen

V trtjem letu starosti je Hyundai i30 doživel obsežno pomladitev. Spremembe pa niso le vizualne temveč je avtomobil tehnološko naprednejši, varnejši in bolj povezljiv.

Novi i30 se sedaj predstavlja z novim sprednjim delom, ki je optično razširjen in ustvarja še modernejši vtis. Širša maska hladilnika s poudarjenim 3D vzorcem vozilo navda s še športnejšim značajem. Zožena prednja žarometa, ki sta sedaj opcijsko na voljo z LED tehnologijo in prepoznavnimi dnevnimi lučmi v obliki črke V stilsko zaokrožata prenovljen prednji del.

Zadek petvratnega i30 zaznamuje prenovljen odbijač, ki se ponaša z izboljšanimi aerodinamičnimi lastnostmi. Grafika zadnjih žarometov v obliki črke V se oblikovno ujema z grafiko prednjih žarometov in s tem ustvarja simetrijo prednjega in zadnjega dela vozila. Avto je sedaj na voljo z novimi aluminijastimi platišči velikosti 16 ali 17 palcev, ki stilsko zaokrožajo njegov izgled s strani.

 

Povezljivost

Novi i30 se ponaša z najnovejšimi funkcijami povezljivosti. Osrednja vloga pri tem pripada 7-palčnemu digitalnemu zaslonu merilnikov in 10,25-palčnemu zaslonu infozabavnega sistema, ki poskrbita za še naprednejšo in vozniku prilagojeno vozniško izkušnjo. Infozabavni sistem prav tako podpira storitvi Android Auto in Apple Car Play. Sistem omogoča tudi brezžično povezavo s pametnim telefonom, tako da uporabniki ne bodo več potrebovali kabla. Novi i30 obenem že sedaj ponuja brezžično polnjenje mobilnih naprav.

 

Agregati

Vstopni agregat predstavlja popolnoma novi 1,5-litrski bencinski motor, ki v eni izvedbi razvije 80,9 kW (110 KM) v močnejši pa kar 117 kW (160 KM). Slednji  je standardno opremljen z 48-voltnim blagim hibridnim sistemom. Na voljo je tako s 6-stopenjskim inteligentnim ročnim menjalnikom kot tudi s 7-stopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko. Na voljo je tudi manjši 1,0-litrski bencinski motor T-GDi razvije 88,3 kW (120 KM). Dizelsko ponudbo pa tvori 1,6-litrski motor s 85 kW (116 KM) ali 100 kW (136 KM).

Motorji so lahko sparjeni z novim 6-stopenjskim inteligentnim ročnim menjalnikom (iMT). Sistem iMT v trenutkih, ko voznik stopi s pedala za plin, oddvoji menjalnik od motorja, tako da vozilo lahko preide v prosti tek in prihrani na gorivu. Za tiste, ki imajo raje samodejno pretikanje, je blagi hibridni sestav na voljo tudi v kombinaciji s 7-stopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko.

Hkrati z petvratno izvedbo sta bila pomlajena tudi karavanksa izvedba in izvedba fastback. Cenovna paleta se prične pri 14.990 evrih.