Avtomobilizem

ID.Buzz GTX je najmočnejši Buzz

Volkswagen Gospodarska vozila so predstavili ID.Buzz GTX, ki prinaša več moč, štirikolesni pogon in zmogljivost brez primere. ID.Buzz bo namreč prvič na voljo z dvema elektromotorjema in štirikolesnim pogonom. Sprednjo bo poganjal elektromotor z močjo 80 kW, zadnjo os pa motor z močjo 210 kW, sistemska moč pa je deklarirana na 250 kW (340 KM).

ID.Buzz GTX bo na voljo v dveh različicah, s standardno in podaljšano medosno razdaljo LWB, ki je daljša za 250 mm, katerega so predstavili lani poleti. Ker je baterija nameščena v tleh med osema, bo standardni model imel baterijo s kapaciteto 79 kWh, daljša različica pa baterijo s kapaciteto 86 kWh. Zanimivo je, da bosta oba modela lahko z mesta do 100 km/h pospešila v 6,5 sekunde, najvišja hitrost pa bo omejena na 160 km/h. Zaradi dejstva, da lahko manjšo baterijo polnimo z največjo močjo 185 kW (na hitri DC polnilnici), večjo pa z močjo 200 kW, polnjenje od 10% do 80% kapacitete traja približno 26 minut, za obe različici.

Prednost velike moči in štirikolesnega pogona se odraža tudi v vlečni zmogljivosti, saj bo ID.Buzz GTX lahko vlekel prikolico do skupne teže 1.800 kg oziroma 1.600 kg v LWB izvedbi. Odvisno od različice bo ID.Buzz GTX na voljo s 5, 6 in 7 sedeži, tako da bo model s standardno medosno razdaljo imel sedeže v konfiguraciji 2+3 (5 sedežev) in 2+2+2 (6 sedežev), konfiguracija 2+3+2 (7 sedežev) pa bo na voljo v izvedbi LWB. Seveda bo razpoložljiva prtljažna prostornina odvisna od konfiguracije sedežev, od osnovnih 306 l do največjih 2.469 l.

ID.Buzz GTX bo zelo luksuzen, saj bodo voznik in potniki sedeli na udobnih sedežih z ArtVelours Eco oblazinjenjem iz mikroflisa, z napisom GTX na naslonjalih, infozabavni sistem z osrednjim 12,9-palčnim zaslonom pa bo opremljen s Chatbotom. ChatGPT, na voljo pa bo tudi HUD (Head-Up Display).