Avtomobilizem

V ritmu flamenca

Po Ateci in Aroni Seat predstavlja še največjega člana v družini SUV z imenom Tarraco. Tarraco je brat dvojček s Škodo Kodiaq, a prinaša nekaj Špaskih specialitet, na voljo pa je tudi s sedmimi sedeži.

Tarraco ne more skriti Volkswagnovih genov, saj je postavljen na nemško platformo uporablja pa tudi Nemške motorje in sicer bencinske 1,5 in 2,0 TFSI s 110 kW oz. 140 kW moči in dvolitrske TDI motorje z enako močjo. Motorji so lahko združeni z ročnim šeststopenjskim menjalnikom ali dvosklopčnim 7 stopenjskim DSG menjalnikom. Če izberete slednji menjalnik je avtomobil na voljo tudi z 4Drive pogonom na vsa kolesa. Avtomobil je bil zasnovan v Barceloni, izdeluje pa se v Wolfsburgu.

Zato pa izgled v ničemer ne nakazuje hladnih nemških genov. Privlačna karoserija poudarja linije, ki smo jih že opazili na za številko manjšem modelu Ateca, vendar sedaj vse deluje večje, močnejše, bogatejše. Takšen detajl so full LED luči s samosvojim podpisom ter velika šest kotna maska. Karoserija z dolžino 4,74 metra ponuja obilico prostora za potnike ter razkošnih 760 litrov prtljažnika. Voznik prvič v kašnem Seatu gleda v povsem digitalno ploščo z merilniki, ki se izrišejo na 10,25 palčnem zaslonu, izgled pa si lahko prilagajate po želji. Za multimedijo pa je zadolžen drug zaslon, velik 8 palcev in nameščen na sredino armature. Z njim lahko upravljate tudi z gestami rok, brez dotika ekrana.

V skladu s časom je Tarraco tudi dobro opremljen, saj se pri nas prične prodajati z drugo stopnjo opreme, kamor sodijo že sistemi za preprečevanje naleta in samostojno zaviranje, opozarjanje na mrtvi kot, prepoznavanje pešcev in kolesarjev, čitanje prometnih znakov, pomoč pri parkiranju, prilagodljiv tempomat … cenovna paleta se prične pri 28 tisočakih.