Nov konkurent v golf razredu

Scala je tipičen predstavnik kompaktnega razreda z odrezanim zadkom, ali »hatchback«, kakršnega Škoda še ni imela v ponudbi.

Scala je dolga 436 cm in je povsem v povprečju razreda, no glede na prostor ki ga ponuja je povsem nad povprečjem. Avto je velik kot prva generacija Octavije, zato je tudi na zadnji klopi prostora v izobilju. To pa še ni vse, saj se izza zadnje klopi razteza prtljažnik, ki vas sprejme kar 467 litrov prtljage, kar je izjemen rezultat.

Trenutno je to eden najnaprednejših Škodinih modelov. Lahko je opremljena z digitalno armaturo in sredinskim zaslonom velikim 9 palcev. Tudi med merilniki je ekran, ki lahko prikazuje podatke o vožnji ali nam projicira mapo in pomaga pri navigaciji.

V Scali je na voljo cel kup pomočnikov, ki delajo vožnjo lažjo, prijetnejšo in predvsem varno. Tudi na Simply Clever Škodine rešitve niso pozabili, kjer v vratih najdete zložen dežnik, v pokrovu posode za gorivo strgalo za led, v motornem prostoru pa lijak za dolivanje tekočine za brisanje stekel. Scala je prva Škoda, ki je neprestano povezana.

Za pogon so zadolženi pretežno bencinski motorji in to prisilno polnjeni, moč pa se razteza od 95 do 150 konjev. Na voljo je tudi 1,6 TDI s 115 KM. Ob ročnem 6-stopensjkem menjalniku je na voljo tudi 7-stopensjki DSG, na voljo je športno podvozje ter sistem za menjavo načina vožnje od komfortnega do športnega.

Cenovna paleta se pri nas prične pri dobrih 15 tisočakih.