Avtomobilizem

Clio tudi na plin

V prodajni mreži Renault v Sloveniji odpirajo naročila za model Clio s trivaljnim motorjem s turbo polnilnikom in oznako TCe 100 LPG. Mednarodno uveljavljena kratica LPG tu označuje utekočinjen naftni plin (UNP), katerega prodajna mreža je v Sloveniji široko razširjena.

Motor TCe 100 LPG ponuja v primerjavi s klasičnim motorjem Tce 100 nižje stroške goriva. Primeren je za raznovrstno rabo in potrebe, njegov izpust CO2 pa je za približno 8 odstotkov manjši od enakovrednega bencinskega motorja.

Renault različico novega Clia na avtoplin ponuja brez vseh kompromisov pri zanesljivosti in po zelo konkurenčni ceni, že od 13.590 eur naprej za različico Zen (z vključenim rednim popustom v višini 500 eur).

Cena avtoplina je občutno nižja od cene bencina (ponekod tudi za pol manj od bencina ali plinskega olja). Pri največjem ponudniku v Sloveniji cena avtoplina znaša 0,575 evra za liter, cena litra 95-oktanskega bencina pa okrogel evro. Avtoplin je torej več kot 40 odstotkov cenejši od bencina.

Čeprav je povprečna poraba motorja na avtoplin nekaj večja, je skupen strošek goriva na prevoženi kilometer za do 30 odstotkov nižji kot pri bencinskem motorju in za do 8 odstotkov nižji kot pri dizelskem motorju.