Avtomobilizem

Škoda predstavlja novo grafično podobo in novo vozilo Vision 75

ŠKODA AUTO v okviru strategije NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030 predstavlja svojo novo grafično podobo. V ospredju so nov oblikovalski slog, nov logotip in obsežna posodobitev celostne grafične podobe. Češki proizvajalec avtomobilov poleg tega pospešuje in razširja svojo e‑ofenzivo: že do leta 2026 bo družba ŠKODA AUTO na trg lansirala tri nove izključno električne modele, sledili pa jim bodo še drugi modeli. Konceptna študija VISION 7S daje konkreten vpogled v enega od teh modelov. Do leta 2030 naj bi se delež izključno baterijsko električnih avtomobilov v prodaji znamke Škoda v Evropi povečal na več kot 70 %. Češki proizvajalec avtomobilov bo v naslednjih petih letih investiral dodatnih 5,6 milijarde evrov v e‑mobilnost in 700 milijonov evrov v digitalizacijo.

ŠKODA VISION 7S sedemsedežni SUV

Konceptna študija VISION 7S daje prvi konkretni vpogled na popolnoma nov model znamke ŠKODA in hkrati prikazuje novi oblikovalski slog. Popolnoma električni SUV nudi zelo veliko prostora za do sedem potnikov in številne ‘simply clever’ rešitve. S tem avtomobilski proizvajalec svojo produktno paleto in strukturo svojih kupcev zaokrožuje v smeri višjega razreda. Konceptna študija temelji na modularni platformi za električna vozila (MEB) iz koncerna Volkswagen in je opremljena z baterijo s kapaciteto 89 kWh. Z njo je mogoče doseči največji doseg v višini več kot 600 kilometrov.