AvtomobilizemPopotovanja

Preživite prosti čas z Adria Sun Living

 

Avtodom Sun Living serije S

Čas je, da se podate na novo pot s tistimi, ki jih imate najraje. Raziščite nove kraje, spoznajte nove običaje, naj bo potovanje tako zabavno kot prihod na cilj. Vsaka pot naj ima svojo zgodbo. Vse to omogoča Sun Living, avtodom Serije S, ki vas bo vsakič vprašal: »Kam se odpravimo naslednjič?«

Adria Mobil je pred nekaj več kot poldrugim desetletjem predstavila blagovno znamko Sun Living za vse tiste, ki prvič vstopajo v svet avtodomarstva. Z leti je znamka prerasla prvotno poslanstvo, v novi izdaji pa je (prvič) tudi znanilka novih trendov. Novi Sun Living ni samo najboljši Sun Living doslej, novi Sun Living postavlja nove standarde v vstopnem razredu avtodomov, letvico pa je tekmecem sedaj postavil precej visoko.

Avtodom Sun Living serije S

S svojo serijo S, ki je bila predstavljena leta 2024, ki je zdaj na voljo tudi na osnovi novega Forda Transita, Sun Living cilja na vrzel med klasičnimi avtodomi z nišami (postelja nad vozniškim delom) in kompaktnimi avtodomi. Serija S ima običajno širino karoserije 2320 mm. Zato ni naključje, da je to ena najbolj priljubljenih serij v ponudbi nizkocenovne blagovne znamke slovenskega proizvajalca Adria Mobil. Razlog je preprost, saj kot delno integrirani avtodom združuje uporabno vrednost in razmeroma nizke vstopne cene avtodomov z velikodušno količino prostora v vse smeri. Z uporabo prenovljene serije Fordovega Transita, ki ga danes v svojo ponudbo dodajajo praktično vsi proizvajalci avtodomov, imajo ljubitelji kampiranja zdaj še več izbire.

Avtodom Sun Living serije S

Robustna, a trpežna notranjost

Vsakogar, ki vstopi v robustno in trpežno notranjost avtodoma Sun Living S 72 DL, pozdravi veliko lesenih detajlov in sivih tekstilnih prevlek. To ustreza konceptu oglaševalskih obljub, da naj bi kamping vozila serije S ponujala vse, kar resnično potrebujete od sodobnega avtodoma. Z drugimi besedami, v tem vozilu ne bo nepotrebnih dodatkov, temveč le tisto, kar dejansko potrebujete za na pot. To velja tudi za preprosto in funkcionalno majhno kuhinjo. Kuhinjski blok le rahlo namiguje na kotno obliko, saj se opira na sedežno garnituro. To daje kuhinji več svobode gibanja. Ker so trije gorilniki za kuhanje razporejeni v vrsti vzdolž stene, je pred njimi tudi nekaj ravnega delovnega prostora. Trapezoidni umivalnik pokriva plastična deska, ki jo lahko uporabljamo tudi za rezanje in pripravo hrane. Za hrbtom ima uporabnik dvostranski kompresorski hladilnik s prostornino 140 l. To pomeni, da kuhinja ponuja vse, kar potrebujete za pripravo preprostih obrokov, ko ste na poti. Tudi prostora za shranjevanje je veliko, zlasti v predelu pod umivalnikom, ki sega do stranske stene. Pod štedilnikom je predal za jedilni pribor, na voljo pa so še številne viseče omarice in predalniki. Med kuhinjo in kopalnico in posteljo je ozka, visoka polica, ki jo lahko po potrebi uporabimo tudi za kuhinjske potrebščine.

Miren spanec

Ena od osnovnih potreb ljudi, ki potujejo, je miren spanec, da v spanju lahko mirno obdelajo vse tisto, kar so doživeli na poti. Na krovu tega modela sta za to na voljo dve možnosti: prva je zložljiva/dvižna postelja nad sedežno garnituro. Standardno je v vseh avtodomih Sun Living serije S in ponuja ležišče 1,90 x 1,25 m. Ko jo potrebujemo, jo preprosto spustimo nad mizo in se povzpnemo nanjo; ko je ne potrebujemo več, jo dvignemo nazaj pod streho vozila, ob strani pa sta nato na voljo dve omarici.

Nova potopna črpalka omogoča pritisk vode do 2,1 bara. Namesto ročnega izpusta odpadne vode pa ponuja novi Sun Living v serijski opremi električni ventil, s katerim upravljate kar iz notranjosti avtodoma. Druga, tista bolj priljubljena možnost pa je velika in udobna zakonska postelja v zadnjem delu nad prtljažnim prostorom. Kljub temu, da je dvignjena od tal, ni bojazni, da boste z glavo udarili v strop. To je zato, ker je notranja višina z 2,10 metra zares velikodušna. Prehod od spredaj nazaj je po popolnoma ravnih tleh. V sredini vozila je sanitarni del, kjer na eni strani najdemo stranišče z umivalnikom, na drugi strani pa ločeno kopalnico s tušem. Vrata za zapiranje stranišča lahko odpremo za 90 stopinj in tako zapremo oz. ločimo zadnjo spalnico od sprednjega dela vozila.

Prtljažni prostor pod zadnjo posteljo ponuja popolnoma ravne stenske in talne površine, z vrečami, pritrjenimi na obeh straneh, kar olajša shranjevanje in razkladanje opreme. Prostor je opremljen tudi s tako imenovanim »Power Tower«, nekakšno mini polnilno postajo, kjer se lahko polnijo e-kolesa ali e-skuterji, medtem ko smo mi na poti.

 

Enostavno upravljanje

Vse funkcije – ogrevanje (zraka in vode), osvetlitev, zagon vodne črpalke, delovanje hladilnika – upravljamo prek centralno nameščene digitalne nadzorne plošče. Ogrevamo se lahko s pomočjo plina ali na strop nameščene klimatske naprave, lahko pa si naročite tudi dodatno Truma ogrevanje. S posebno aplikacijo proizvajalca, imenovano »Mach«, je mogoče nadzorovati in spremljati najpomembnejše funkcije. Omogoča tudi dostop do uporabniškega priročnika, informacij o izravnavi in drugih pomembnih podatkov, do katerih je mogoče udobno dostopati s pametnega telefona ali tabličnega računalnika. Aplikacija »Mach Plus« ponuja tudi funkcijo dostopne točke Wi-Fi, zaradi katere je lahko avtodom privlačen kot delovno mesto za domačo pisarno.

Fordova osnova

Za osnovo je tokrat vzet pred kratkim prenovljeni Fordov Transit, katerega poganja dvolitrski dizelski motor, moč pa je odvisna od vašega izbora: 130/150/170 KM. Vse, kar je na voljo v klasičnem Transitu, je na voljo tudi v izvedbi za avtodome. Torej lahko računamo na celotno armado funkcij za udobje in asistenčnih sistemov. Ti vključujejo avtomatsko klimatsko napravo, nadzor zagona in spusta po klancu ter Fordov multimedijski sistem Sync četrte generacije, inteligentne asistente hitrosti, opozorilo o zapustitvi voznega pasu in opozorilo o napačni smeri. V paketu so na voljo tudi sistemi za opozarjanje na trčenje, prepoznavanje prometnih znakov, sprednji parkirni senzorji, kamera za vzvratno vožnjo in tempomat ter omejevalniki hitrosti.

V našem testnem modelu je motor razvijal 130 KM (96 kW), povezan pa je bil z ročnim 6-stopenjskim menjalnikom. Največji navor 360 Nm je na voljo že pri 1500 vrtljajih na minuto. Z veliko mero potrpežljivosti boste porabo spustili tudi pod 8 litrov, vam bo pa pri polni obremenitvi pri vožnji navkreber zmanjkalo moči in bo treba prestaviti eno ali dve prestavi nižje, takrat pa bi si želeli malo več moči.

O videzu je težko govoriti, saj so okusi različni, a vseeno lahko rečemo, da je svež in moderen. Bela barva z odtenki sive daje vozilu eleganten ton. Sprednje LED luči so Fordove, zadaj pa prav tako najdemo sodobne LED luči, vgrajene v sijanni plastični črni trak, ki je hkrati tudi difuzor, usmerjevalec zraka. Optimizirani so zapahi zadnjega prtljažnega prostora, tla v njem pa so iz poliestra, ki je bolj odporen na vlago kot les. In čeprav spada model Sun Living v nižji cenovni razred, ne boste v njem pogrešali skoraj ničesar. Vsestranskost po obvladljivi ceni je tudi moto proizvajalca, ki tako poskuša pridobiti točke pri ljubiteljih kampiranja, ki se zavedajo visokih stroškov.

Avtodom Sun Living serije S

 

Prijavite se na naše novice!
Prejeli boste 2 do 3 novice mesečno s področja avtomobilizma, transporta in logistike.
Brez skrbi! Od sporočil se lahko enostavno odjavite s klikom na povezavo "Odjava". 
close-link