EasyPark bo odslej Arrive
Prišlo je novo obdobje za mobilnost v mestih. Vodilni ponudnik digitalnih rešitev za upravljanje parkiranja in mobilnosti skupina EasyPark je danes razkrila svoje novo ime in identiteto, da bi se bolje uskladila z vizijo podjetja, da mesta postanejo še bolj prijetna za življenje. Novo ime skupine Arrive bo nadomestilo imeni EasyPark Group in Flowbird Group ter bo tako krovna matična družba za potrošniške blagovne znamke EasyPark, Flowbird, ParkMobile, Parkopedia, RingGo, Yellowbrick, Your Parking Space ter druge blagovne znamke znotraj skupine.
“Potrebujemo korporativno strukturo in identiteto, ki odraža celoten naš portfelj – ne le upravljanje parkiranja“
„Veseli me, da lahko proslavljamo razkritje novega imena in blagovne znamke podjetja z novim imenom in identiteto,“ pravi Cameron Clayton, izvršni direktor Arrive, ki je mesto izvršnega direktorja takratne skupine EasyPark prevzel v 2022 ter dodaja: „Naša eksponentna rast v zadnjih 12 mesecih zlasti z integracijo podjetij Flowbird in Parkopedia je znatno razširila obseg našega poslovanja in ponudbo izdelkov. Zato potrebujemo korporativno strukturo in identiteto, ki odraža celoten naš portfelj, ne le upravljanje parkiranja.“
Arrive je zavezan k opolnomočenju ljudi in odločevalcev, da se bolje odločajo glede urbane mobilnosti in tako vsem olajšajo potovalno izkušnjo. Poslanstvo podjetja je, da to stori v čim več mestih, ne glede na velikost, lokacijo ali stopnjo mobilnosti. Arrive verjame, da je mobilnost več kot le funkcionalnost, da gre za poenostavitev potovalne izkušnje za vse, ki živijo v mestu, da bi bila ta še bolj prijetna za življenje.
Dolgoletni direktor EasyPark Slovenija Uroš Maklič pravi:
„Z novim imenom Arrive vstopamo v novo poglavje razvoja skupine in tako utrjujemo svojo vlogo kot vodilni akter na področju upravljanja urbane mobilnosti. Ta preobrazba pomeni veliko več kot le spremembo imena – gre za skupno vizijo, ki združuje najnaprednejše rešitve in blagovne znamke v industriji, da bi omogočili še bolj povezano, učinkovito in prijetno mobilnostno izkušnjo za vse uporabnike. V Sloveniji bomo še naprej krepili lokalno prisotnost z rešitvami, ki temeljijo na podatkih in inovacijah ter tako pomagali mestom postati bolj prijetna za življenje – za prebivalce, dnevne migrante, obiskovalce, turiste, odločevalce in nenazadnje prihodnje generacije.“
„Vizija novega podjetja na nivoju skupine, da bi bila mesta bolj prijetna za življenje, je podedovana priča o delu, ki so ga skupine EasyPark, Flowbird in Parkopedia posamezno dosegle v zadnjih 20 letih, “ pravi Clayton in dodaja: „Gradimo vodilno globalno platformo za mobilnost. Tega ne moremo storiti sami, temveč le skupaj z mesti, potniki in vozniki. Arrive je zato platforma za mobilnost prihodnosti.“
Nova vizualna identiteta Arrive, ki gradi na zapuščini skupine EasyPark, črpa navdih iz dinamične energije urbanih okolij. Barvna paleta in podobe so bile izbrane tako, da vzbujajo optimizem in jasnost, s toplimi toni, modrim nebom in lahkimi, zračnimi kompozicijami, ki izražajo občutek možnosti in zagona.
Potrošniške blagovne znamke in mobilne aplikacije, kot so EasyPark, RingGo, ParkMobile in Flowbird, bodo v bližnji prihodnosti ostale nespremenjene. Arrive bo tako deloval kot korporativna organizacija za vse potrošniške blagovne znamke skupine.