Avtomobilizem

Prišel je novi Mercedes GLB

GL kot Gleändewagen, B kot B-razred. To je novi Mercedes GLB.

V poplavi SUV-jev, je nov model pripravil tudi Mercedes. Tokrat v formatu B-razreda, a številke nakazujejo na precej večje vozilo. Z dolžino 4,63 metra je za kar 21 centimetrov daljši od modela GLA in za samo dva centimetra krajši od GLC. Avto ima tudi precej višjo streho in raztegnjeno medosje, zato se lahko v njem prevaža do sedem oseb. Tretja sedežna vrsta je pri nas sicer redko izbrana, bo pa zato pozornosti deležen kar 560 litrski prtljažnik. Ker se zadnja sedežna klop vzdolžno pomika za 14 centimetrov, se lahko prtljažnik poveča še za dodatnih 179 litrov. V drugem primeru, ko se klop porine povsem nazaj, pa lahko potniku uživajo v skoraj metrskem prostoru za noge.

Tako velik prostor se lahko ustvari zaradi podaljšane medosne razdalje, ki znaša 283 centimetrov in je za 10 centimetrov daljša kot pri A-razredu. Nekoliko tesno je le v tretji vrsti, kjer naj bi sedeli otroci, oziroma osebe nižje od 168 centimetrov. Zato pa je ogromno prostora spredaj, kjer je armatura prevzeta iz razreda A: digitalni merilniki ter dodaten ekran na sredinski konzoli, multifunkcijski volan z lopatkama za menjanje prestav, ventilacijske reže v obliki letalskih turbin in seveda odlični materiali in dobra končna obdelava.

4MATIC in novi motorji

GLB je mogoče opremiti s stalnim štirikolesnim pogonom 4MATIC s prosto prilagodljivo razporeditvijo navorov. Za novi GLB lahko izbirate med 4-valjnimi bencinskimi in dizelskimi motorji, ki so bili v celoti posodobljeni ob lansiranju serije kompaktnih modelov. Osnovni model bencinskih izvedb je motor s prostornino 1,33 litra v GLB 200. Ta motor ima funkcijo izklopa valjev za učinkovito delovanje v območju delne obremenitve. 2-litrski motor v GLB 250 4MATIC ima v svojem tlačno litem aluminijastem bloku motorja valjev puše iz litega železa, ki se razširijo na spodnjem delu po principu CONICSHAPE®. 2-litrski dizelski motor z menjalnikom z dvojno sklopko 8G-DCT z izpopolnjenim sistemom nadzora emisij že izpolnjuje standard RDE (Real Driving Emissions) Stage 2 in je certificiran v skladu s standardom Euro 6d.

GLB prihaja iz proizvodnih trakov v Aguascalientesa iz Mehike, cenovna paleta pa se prične pri slabih 37 tisočakih.