Passat pripravljen za novo dirko
Verjeno vas ni veliko, ki ne bi poznali Passata. Avto, ki je bil prvič predstavljen leta 1973 in skozi 8 generacij, do danes našel več kot 30 milijonov zadovoljnih kupcev.
Passat je sedaj na voljo kot limuzina, karavan, terenski alltrack in kot hibrid GTE. Kljub temu da je sedaj preživel »le« pomladitev (facelift), pa so sprmembe takoj opazne. Spredaj denimo je nov odbijač, nova rešetka hladilnika ter luči, ki svetijo v polni LED tehnologiji, kakor tudi meglenke. Zadaj je prav tako no odbijač in LED luči, napis Passat pa se sedaj, kot pri modelu Arteon, nahaja na sredini pokrova prtljažnika.
V notranjosti se srečamo s kvalitetnejšimi materiali, novimi dekorativnimi elementi, optimizirano sredinsko konzolo ter povsem novim volanskim obročem, digitalnimi merilniki ter novim na dotik občutljivim sredinskim zaslonom, ki je lahko velik 8,0 ali 9,2 palca. Z novim Passatom prihaja na trg tretja generacija modularnega infotainment sistema (MIB3). S tem so povezane številne nove funkcije: App Connect Wireless – vmesnik za integracijo aplikacij za pametne telefone – v kombinaciji s sistemom MIB3 na primer prvič pri Volkswagnu omogoča brezžično integracijo aplikacij za iPhone, in sicer prek vmesnika Apple CarPlay™.
Poleg tega je mogoče prvič uporabiti pametne telefone (kompatibilne Samsungove modele) kot mobilne ključe za odklepanje in zagon Passata.
IQ.DRIVE je krovna znamka Volkswagnovih asistenčnih sistemov in združuje tehnologije na poti k avtonomni vožnji. Mednje spada tudi novi Travel Assist: Passat lahko kot prvi Volkswagen s temi asistenčnimi sistemi vozi delno avtomatizirano v skoraj celotnem hitrostnem območju (0 do 210 km/h oz. 30 do 210 km/h pri ročnem menjalniku). Passat s svojimi asistenčnimi sistemi torej odraža trenutno najvišjo razvojno stopnjo ponudbe IQ.DRIVE.
Za pogon skrbijo tako bencinski kot dizelski motorji. V tem razredu je še vedno kar 82 % vseh avtomobilov opremljenih z dizelskim motorjem, ampak Volkswagen v Passata vseeno uvaja nov 1,5 litrski bencinski motor s 110 KM, na voljo pa je še dvolitrski bencinec, ki razvija 190 oz. 272 konjev moči. Dizelsko stran brani 1,6 litrski TDI z močjo 120 KM ter dvolitrski TDI, ki pa je na voljo s 150, 190 ali 240 konjev moči. 150 konjska izvedba je prejela za imenom še dodatek Evo, kar pomeni, da je motor opremljen z dvema SCR katalizatorjema in zato v zrak spušča manj CO2 in NOx. Za prenos skrbita ročni 6- in samodejni DSG 7-stopnjski menjalnik, kupec pa si lahko omisli tudi 4Motion štirikolesni pogon. Na voljo je tudi PHEV hibridna verzija – Passat GTE, kjer elektromotor in bencinski motor skupaj ustvarita 218 KM, zmožen pa se je peljati tudi več kot 50 kilometrov samo na električni pogon.
Passat je pri nas na voljo od 25,600 evrov naprej.