Avtomobilizem

Golf v osmi generaciji

Na svet je prišel leta 1974, kot majhen kompakten avtomobilček, ki je takoj osvojil srca voznikov. V 46 letih je osrečil več kot 35 milijonov kupcev. Sedaj na trg prihaja Golf v osmi generaciji.

Vizualno se nova generacija golfa, postavljene na MQB platformo, pohvali s karizmatičnim izgledom, z ozkimi LED lučmi povezanimi s kromirano letvico. Potrebno je poudariti, da so LED luči sedaj del standardne opreme v vseh izvedenkah, med tem ko so v najbolje opremljen izvedenke lahko nameščeni IQ matrične luči. Nova oblika je prinesla tudi znižanje zračnega upora na vsega 0,275.

Popolna digitalizacija

V notranjosti je Golf doživel pravo digitalno revolucijo, saj imajo vse izvedenke povsem digitalno ploščo z merilniki v velikosti 10,25 palca in dodatni ekran za zabavo v velikosti 8,25 palca. Merilniki so sicer narisani, a so enake velikosti, kot v predhodni generaciji, lahko pa si njihov izgled prilagodite na 4 različne načine. Vsi infotainment sistemi za Golf so povezani s povezovalnim modulom OCU (Onboard Connectivity Unit), ki je opremljen z eSIM-kartico. Modul OCU in eSIM-kartica omogočata dostop do vedno večjega nabora spletnih funkcij in storitev, ki jih zagotavlja Volkswagnov lastni ekosistem Volkswagen We.

Novi Golf se lahko pohvali tudi z novim načinom komuniciranja Car2X, ki opozarja voznika na nevarnost, še preden se to nevarnost zazna. Ta sistem deluje v povezavi z drugimi avtomobili, ki so opremljeni z enakim sistemom. Travel Assist pa omogoča pol avtonomno vožnjo na avtocestah vse do hitrosti 210 km/h.

TSI, TDI, eTSI

Ponudba motorjev je širša kot kdaj koli prej. V ponudbi so bencinski TSI, dizelski TDI in blago hibridni eTSI motorji, še letos pa lahko pričakujemo tudi priključni hibrid. Bencinsko ponudbo odpira litrski TSI s 110 KM, sledi pa 1,5 litrski TSI z močjo 130 in 150 KM. Pri dizlih je na voljo preverjen dvolitrski TDI z močjo 115 in 150 KM. 1,5 litrskem eTCI motorju je v pomoč 48-voltni sistem, ki omogoča tudi jadranje s povsem izključenim motorjem z notranjim zgorevanjem in zato še večji prihranek goriva. Ponovni zagon motorja je zaradi 48-voltnega sistema občutno udobnejši. Poleg tega se z električnim kratkotrajnim povečanjem moči v motorjih eTSI izrazito izboljša speljevanje.

Volkswagen je paleto opreme izključno petvratnega Golfa konfiguriral povsem na novo. Dosedanji paketi opreme – Trendline, Comfortline in Highline – so preteklost. Odslej bo Golf na voljo s paketi opreme Golf, Life in Style ter v športni izvedbi R-Line. Vse nove izvedbe so občutno bogatejše kot pri primerljivih predhodnikih. Že osnovna izvedba bo opremljena z LED-žarometi in zadnjimi LED-lučmi, sistemom za zagon brez ključa Keyless Start, digitalno armaturno ploščo, mobilnimi spletnimi storitvami in funkcijami We Conect in We Connect Plus, večfunk­cijskim volanom, avtomatsko klimatsko napravo, asistenco za ohranjanje smeri Lane Assist, novo asistenco za zavijanje levo, sistemom za nadzor okolice Front Assist s prediktivno zaščito pešcev in komunikacijo Car2X. Naslednje leto bodo sledili samostojni modeli Golf GTI, GTI TCR, Golf GTD, Golf GTE in Golf R.

Cenovna paleta golfa osme generacije se pri nas prične pri 19,974 evrih.